نسخه تحت وب گوگل Allo

نسخه تحت وب گوگل Allo در آینده به اتصال یک گوشی نیازی ندارد

برای استفاده از نسخه تحت وب گوگل Allo در آینده‌ای نزدیک دیگر نیازی به اتصال یک گوشی نخواهید داشت. هم اکنون اگر می‌خواهید با کامپیوتر خود از گوگل الو استفاده کنید، باید موبایل شما نیز روشن و متصل به اینترنت باشد.

درست همانند نسخه وب/دسکتاپی واتس اپ که برای استفاده آن کاربران نیازمند اتصال همزمان گوشی به شبکه وای فای کامپیوتر خود دارند، دقیقا همین رویه را باید باید استفاده از نسخه تحت وب گوگل Allo نیز مد نظر قرار دهید. اما حالا خبرهای خوبی شنیده می‌شود که این وضعیت در آینده تغییر خواهد کرد.

تایید خبر عدم نیاز نسخه تحت وب گوگل Allo به موبایل توسط گوگل

جاستین اوبرتی، یکی از مهندسان گوگل در توییتی عنوان کرده است که ظاهرا این شرکت می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک به کاربران اجازه دهد تا بدون نیاز به اتصال گوشی خود، از نسخه تحت وب گوگل Allo استفاده کنند. البته هنوز مشخص نیست چه زمانی شاهد این به‌روزرسانی بزرگ خواهیم بود، اما همگی علاقه‌مندیم تا چگونگی کار نسخه دسکتاپی گوگل الو را ببینیم.

بله ما در فرآیند مهاجرت از سیستم Backend به پشتیبانی از دستگاه‌های کاملا مستقل هستیم

– جاستین اوبرتی، 8 مارس 2018

در حال حاضر اپلیکیشن های پیام رسان زیادی وجود دارد که علاوه بر موبایل، بر روی دسکتاپ نیز به صورت مستقل و عدم نیاز به گوشی هوشمند شما کار می‌کنند. به طور مثال می‌توان به اسکایپ، فیس بوک منسجر، لاین، کاکائو تاک، دیسکورد و حتی هوگل هنگ اوت اشاره کرد که نیازمند هیچ اتصال همزمانی با گوشی نیستند. بنابراین خیلی عجیب به نظر نمی‌رسد که در آینده‌ای نزدیک نسخه تحت وب گوگل Allo را نیز به این لیست اضافه کنیم.

در هر صورت وجود چنین قابلیتی بهتر از نبودنش است، بنابراین اگر شخصی بخواهد در محل کار خود با کامپیوتر شخصیش از نسخه تحت وب گوگل Allo استفاده کند دیگری نیازی به اتصال همزمان گوشی هوشمند خود به شبکه‌ای همنام با کامپیوتر نخواهد داشت. ما امیدواریم زودتر این قابلیت در اختیار کاربران قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قول میدم تا ده بیست سال دیگه هم شدنی نیست