ال جی G7

ال جی G7 قرار بود اردیبهشت عرضه شود؛ با مشخصات و قیمت آن آشنا شوید

گوشی ال جی G7 قرار بود اردیبهشت ماه عرضه شود. اما این پروژه لغو شد تا کمپانی ال جی تمرکز خودش را بر روی توسعه هرچه بهتر گوشی ال جی V40 بگذارد. در این مقاله با مشخصات فنی و قیمت گوشی غیرقابل عرضه ال جی جی 7 بیشتر آشنا شوید.

طبق گفته ال جی، عرضه اولیه گوشی ال جی جی 7 قرار بود با هدف پوشش کاربران معمولی اندروید انجام شود و از آنجایی که آن‌ها یک رقیب سرسخت از سوی سامسونگ را پیش روی خود می‌دیدند، تصمیم گرفتن تا یک نمایشگر ناچ استایل شبیه به آیفون 10 اپل را بر روی قاب جلویی آن قرار دهند. اما پروژه ال جی G7 لغو شد تا آن‌ها در زمان دیگری از سال به عرضه یک پرچمدار جدید و کاملا متفاوت بپردازند. در همین راسنا امروز رسانه‌های کره‌ای اعلام کردند که اگر قرار بود این گوشی عرضه شود، زمان در نظر گرفته شده برای آن اردیبهشت ماه بود. علاوه بر این، مشخصات فنی و دیگر ویژگی‌های این گوشی غیرقابل عرضه نیز حالا به طور کامل افشا شده است.

البته این گزارش خیلی جدید نیست،‌ چرا که پیشتر نیز شنیده بودیم ال جی تصمیم گرفته قاب جلویی گوشی جدیدش را به سبک ناچ همراه با یک برش کوچک بر روی قسمت بالایی نمایشگر اولد که میزبان دوربین و سنسورهای مختلف است، طراحی کند. این کاملا قابل درک است که ال جی می‌خواهد خودش را با رقیب سنتی خود، سامسونگ، متمایز کند؛ اما مطمئنا راهی به جز ارائه یک نمایشگر بزرگ بدون نیاز به برش قسمت بالایی آن برای ارائه نرخ نسبت ابعاد صفحه به بدنه جعلی نیز هست. علاوه بر این،‌ ال جی با چنین تصمیمی رسما از روی دست اپل تقلید کرده بود.

مشخصات فنی ال جی G7

اما بد نیست نگاهی هم به مشخصات فنی گوشی لغو شده ال جی بی‌اندازیم. این گوشی قرار بوبد از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام قدرت گیرد و شاهد عرضه آن در دو نسخه اصلی مجهز به رم 6 گیگابایتی + حافظه 64 گیگابایتی و نسخه پلاس رم 6 گیگابایتی + حافظه 128 گیگابایتی باشیم. دوربین پشتی این گوشی قرار بود ظاهرا از پیکربندی دو سنسور 16 مگاپیکسلی و تمامی قابلیت‌های دوربین هوشمند گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ بهره‌مند باشد و یک تبدیل کننده صوتی قدرتمند نیز در اختیار کاربران قرار گیرد. باتری آن نیز مشابه گلکسی اس 9، از ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بود.

ال جی G7

قیمت ال جی G7

از نظر قیمت، این گوشی قرار بود با افزایش حداقلی نسبت به نسل پیشین روانه بازار شود و بسته به مدل انتخابی 850 یا 950 دلار قیمت داشته باشد. یکی دیگر از نکات جذابی که می‌توان بر روی این گوشی دید، طراحی با حداقل حاشیه ممکن در اطراف صفحه نمایش است. به نظر می‌رسد ال جی این سبک طراحی را در گوشی آینده خود، مدل ال جی V40 اعمال خواهد کرد.

زمان عرضه ال جی V40

اگر باز هم ال جی قصد نداشته باشد پروژه ساخت گوشی بعدی خود را لغو نکند، ال جی V40 در زمانی بین آبان و آذر ماه سال 97 معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چه خوشلگه این گوشی.قیمتش نسبت به ویژگی هاش خیلی کم تره .ال جی داره واقعا خیلی مراعات مشتری هاش رد میکنه .دوربین خوبی داره و سخت افزاری هم از بهترین هاست .

  2. الجی چی فکر میکنه پیش خودش؟

  3. چرا اینقدر قیمتاشون بالاست

  4. نمیدونم چرا اکثر موبایلای پرچمدار طرح خیلی ساده ای دارن

  5. قیمت اکثر پرچمدارا بین 900 تا 1100 دلاره و اینم تو همون حدود
    به نظرم نورماله