جعبه گشایی هواوی پی 20 لایت

نگاه اولیه و جعبه گشایی هواوی پی 20 لایت (ویدیو)

ویدیوی جعبه گشایی هواوی پی 20 لایت در حالی منتشر شده که هنوز تا زمان عرضه جهانی این گوشی زمان زیادی باقی مانده و به نظر می‌رسد طرفداران هواوی نیز دیگر شوق چندانی برای حضور آن در بازار ندارند.

امروز در سکوت خبری، هواوی از میان‌رده قدرتمند جدیدش موسوم به پی 20 لایت رونمایی کرد. پیش از این نیز اطلاعات زیادی درباره این گوشی فاش شده بود و معرفی این گوشی، اطلاعات جدید و هیجان‌انگیزی در بر نداشت.

جعبه گشایی هواوی پی 20 لایت

در حال حاضر، امکان پیش سفارش پی 20 لایت در کشورهای لهستان و ایتالیا فراهم شده و علاقه‌مندان به این گوشی در حال ثبت درخواست‌های خود هستند. هواوی پی 20 به نمایشگری 5.84 اینچی با رزولوشن Full HD+ مجهز شده که با نسبت تصویر 19 به 9 و شیشه 2.5 بعدی ساخته شده است. این گوشی از چیپست کایرین 659 بهره می‌برد که درر کنار 4 گیگابایت رم، قدرت پردازشی بالایی را برای پی 20 لایت به ارمغان می‌آورند. دوربین اصلی دیوایس از نوع دوگانه بوده و از دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی برخوردار است. چینی‌ها برای دوربین سلفی نیز سنسوری 16 مگاپیکسلی برگزیده‌اند.

هرچه از گوشی جدید هواوی بگوییم کم گفته‌ایم و از آن‌جایی که تصاویر بیشتر از هزاران کلمه حرف در خود دارند، شما را بیشتر از این در انتظار ویدیوی جعبه گشایی هواوی پی 20 لایت نمی‌گذاریم. در نظر داشته باشید در این ویدیو به دلیل آنکه فیلم‌بردار اهل ایتالیا بوده، به زبان ایتالیایی صحبت می‌شود.

جعبه گشایی هواوی پی 20 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. جنس بنجل چینى
    😀
    😀
    😀

  2. با توجه به قیمتی که داره اصلا نمی ارزه

  3. چه خوشگله، خودتونم یه جعبه گشایی اختصاصی ازش برید

  4. چقدر مسخره و زود معرفی شد

  5. هیچ فرقی با سری قبلیش نکرده