گوشی ال جی G7

جزئیات جدید گوشی ال جی G7 ؛‌ یک نمایشگر مدرن و کم مصرف

جزئیات جدیدی از گوشی ال جی G7 به بیرون درز پیدا کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استفاده از نمایشگری با تکنولوژی جدید M+ LCD اشاره کرد. پرچمدار جدید ال جی اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد.

اطلاعات رسمی گوشی ال جی G7 هنوز در اختیار عموم مردم قرار نگرفته است، اما برخی از آن‌ها از پشت درهای بسته به دست ما می‌رسند. به طور مثال باید اشاره کرد که این گوشی به یک نمایشگر با تکنولوژی جدید M+ LCD، یک پنل RGBW مجهز است که تعهد مصرف انرژی کمتر در حدود 35 درصد، به لطف جداسازی پیکسل‌های سفید را می‌دهد. البته این ایده ی جدیدی نیست، اما تلاش‌های قبلی کمتر از آن چیزی عمل کردند که ما از آن‌ها انتظار داشتیم.

نمایشگر این گوشی همچنین دارای یک بخش بریده شده ناچ است که پیشتر در رندرهای مختلف و تصویر به بیرون درز پیدا کرده از پنل شیشه‌ای آن دیده بودیم. این بخش ناچ از دوربین سلفی، اسپیکر جلو گوشی و سنسور نورسنج میزبانی می‌کند. از نظر اندازه نیز نمایشگر گوشی ال جی جی 7 در اصل یک صفحه 6 اینچی بوده که با نسبت ابعاد 19:9‌ بلندتر از نمایشگرهای معمولی به نظر می‌رسد.

گوشی ال جی G7

همانند دیگر گوشی های اندرویدی که اخیرا از این طراحی بهره می‌برند، گوشی ال جی G7 نیز دارای یک چانه (یک فریم نسبتا ضخیم‌تر از فریم کناری) است. با این حال خبر خوب برای طرفداران ال جی این است که غول کره‌ای همچنان جک 3.5 میلی‌متری هدفون را بر روی این گوشی حفظ کرده است. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های گوشی سازی دنباله‌ی راه اپل را گرفته و این جک کلاسیک را از گوشی های خود حذف کرده‌اند.

مشخصات فنی گوشی ال جی G7

سبک طراحی پرچمدار جدید ال جی،‌ ساندویچ فلز-شیشه-فلز است. ابعاد آن 153.2 در 71.9 در 8.2 میلی‌متر است. البته ضخامت آن با در نظر گرفتن برامدگی دوربین چیزی در حدود 8.5 میلی‌متر خواهد بود. این گوشی جدید همراه یک دکمه‌ی جداگانه تعبیه شده،‌ تلاش‌های هوش مصنوعی شرکت ال جی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این دکمه تمرکز ویژه‌ای بر روی قابلیت‌های Q Voice و Q Lens مربوط به بخش صوتی و دوربین گوشی ال جی جی 7 دارد. ما انتظار داریم پرچمدار جدید ال جی از تراشه اسنپدراگون 845،‌ رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی برخوردار باشد. البته احتمالا نسخه پلاس آن نیز همراه با رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی عرضه شود.

بر روی قاب پشتی گوشی، یک ماژول دوربین دوگانه 16 + 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.5 مشابه دیافراگم دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ تعبیه شده است؛ گرچه هیچ صحبتی از متغیر یا ثابت بودن این دیافراگم نشده است. همچنین هنوز هیچ اطلاعی از ظرفیت باتری گوشی جدید ال جی نداریم.

انتظار می‌رود ال جی گوشی جدید مدل G7 خود را در اردیبهشت ماه معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ارزوی هر کسیه نمایشگرش کم مصرف باشه

  2. کم مصرف با نمایشگر عالی باهم نمیگنجه