قیمت آیفون ایکس 2018 چقدر است

قیمت آیفون ایکس 2018 بیش از هزار دلار خواهد بود!

تحلیلگران معتقدند قیمت آیفون ایکس 2018 (iPhone X 2018) بیشتر از قیمت مدل 2017 آن خواهد بود. مدل فعلی با قیمت پایه 999 دلار عرضه می‌شود و به همین خاطر فروش ضعیفی را نیز داشته است.

همراه با عرضه آیفون 10 در سال 2017، کمپانی اپل گران قیمت‌ترین آیفون تولید شده در طول تاریخ را با قیمت پایه 999 دلار که تا 1149 دلار برای مدل 256 گیگابایتی آن هم بالا می‌رود را روانه‌ی بازار کرد. طی ماه‌های گذشته، گزارش‌هایی منتشر شده بود که خبر از کاهش قیمت آیفون ایکس 2018 نسبت به مدل پیشین خود می‌داد، اما ظاهرا این گزارش‌ها شایعه‌ای بیش نبوده و چنین چیزی صحت ندارد.

گزارش‌هایی مبنی بر این که فروش آیفون ایکس اپل باب میل این کمپانی نبوده و به خاطر قیمت بالایی که دارد، نتوانسته انتظارات اپل را برآورده کند را شنیده‌ایم. شاید به همین خاطر همگی انتظار داشتیم تا اپل با کاهش قیمت آیفون ایکس 2018 خود بتواند به فروش هرچه بیشتر این محصول کمک کند، اما استیون میلونوویچ و بنجامین ویلسون، تحلیلگران شرکت UBS معتقدند که نباید انتظار چنین استراتژی را از اپل داشته باشیم.

بر اساس اطلاعات تاریخی و هم اینکه منابع، فعالان سابق در شرکت اپل هستند، یادداشت تحلیلگران برای سرمایه گذاران اینگونه است:

زمانی که اپل یک گروه قیمتی را ایجاد می‌کند، آن را معمولا حفظ می‌کند. این چیزی است که ما از کارکنان سابق اپل شنیده‌ایم.

دقیقا قیمت آیفون ایکس 2018 چقدر است؟

این بدان معناست که اپل احتمالا نه تنها قیمت آیفون ایکس 2018 را حفظ خواهد کرد،‌ بلکه حتی شانس این که برای جبران مافات آیفون 10 سال گذشته قیمت آن را افزایش دهد نیز زیاد است. با فرض بر این که تحلیلگران درست می‌گویند، ما می‌توانیم آیفون 10 مدل 2018 را با قیمت پایه 1100 دلار خریداری کنیم. بدیهی است که این‌ها تنها پیش‌بینی‌هایی است که بر اساس تحلیل‌ها انجام گرفته و لزوما ممکن است درست نباشند، پس باید منتظر رونمایی رسمی از این گوشی باشیم تا اپل به صورت رسمی قیمت آن را نیز اعلام کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اصلا مشکلی نداره
    هیچ کس نمیخره هرچقدر میخوای گرون کن

  2. بیشتر از 1000 دلار واقعا هیچ گجتی ارزش خریدن نداره چه وضعشه آخه ؟

  3. همینجوریش که آقایون فروشنده حسابی میکشن روش
    حالام اپل میخواد بکشه روش؟

  4. چخبرههه مگه سر اورده؟؟؟

  5. خونت خراب شه ینی 6 میلیونم بیشتره؟؟