سوددهی ال جی الکترونیکس

میزان سوددهی ال جی الکترونیکس در سه ماهه اول 2018 رکورد زد

میزان سوددهی ال جی الکترونیکس در اولین سه ماهه سال 2018 به بیشترین حد از 9 سال پیش تا امروز رسید! در مقایسه با میزان سودآوری ال جی الکترونیکس طی اولین ربع‌ سایر سال‌ها، امسال بهترین وضعیت در کل تاریخ شرکت به دست آمده است.

سوددهی ال جی الکترونیکس در اولین سه ماهه سال جاری به اوج خود طی 9 سال اخیر رسید. ال جی الکترونیکس مدت‌ها است با سرعتی زیاد به رشد ادامه می‌دهد و اصلی‌ترین سد راه آن، بخش موبایل محسوب می‌شود. این بخش همچنان در حال ضرردهی است و مانع افزایش بیشتر سرعت رشد سودآوری ال جی الکترونیکس به شمار می‌رود.

سوددهی ال جی الکترونیکس در ربع اول 2018

در مقایسه با اولین سه ماهه سال 2017، شاهد افزایش 20 درصدی میزان سودآوری این شرکت هستیم که جهش قابل توجهی محسوب می‌شود. در اولین ربع 2018، میزان فروش و درآمد عملیاتی این شرکت به ترتیب 14.1 میلیارد دلار و 1.03 میلیارد دلار بوده است.

افزایش سوددهی ال جی الکترونیکس به لطف عملکرد خوب این شرکت در بازار تلویزیون‌ها مخصوصا تلویزیون‌های OLED به دست آمده است. با این حال بخش موبایل هنوز ساز مخالف زده و به جای کمک به افزایش سرعت رشد ال جی الکترونیکس، مانع آن شده است. بر اساس گفته‌های شرکت، تعداد گوشی های عرضه شده در اولین ربع سال جاری برابر 11.4 میلیون دستگاه بوده است که از استراتژی ال جی به منظور کاهش تعداد گوشی های هوشمند عرضه شده ریشه می‌گیرد.

اگرچه ال جی عقیده دارد در دومین سه ماهه 2018، رقابت بسیار سنگین‌تری با گوشی‌سازان چینی خواهد داشت، اما امیدوار است به لطف عرضه ال جی جی 7 تینکیو، به وضع خود در بازار گوشی های هوشمند رونق ببخشد. یکی از اصلی‌ترین اهداف ال جی در سال جاری، کاهش میزان ضرردهی بخش موبایل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. دیگه این رکوردا عادی شده هفته ای یه کمپانی میاد ادعای رکورد شکنی تو یه زمینه ای داره بلاخره

  2. خوش بحالشون
    اینم از شادی امروز ما