تصاویر گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس

تصاویر گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس در دنیای واقعی

تصاویر گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) در دنیای واقعی منتشر شد. به نظر می‌رسد پرچمدار سال 2018 اچ تی سی یک گوشی مجهز به قاب آینه‌ای زیبا است که تمامی المان‌های یک تلفن هوشمند مدرن را نیز در بر می‌گیرد.

چند مدتیست که شایعات خبر از عرضه‌ی گوشی پرچمدار جدید کمپانی تایوانی اچ تی سی به نام اچ تی سی یو 12 پلاس در آینده‌ای نزدیک می‌دهند. تا به امروز تنها باید به تصاویر رندر برای ملاقات با این گوشی بسنده می‌کردیم، اما حالا تصاویری از پرچمدار سال 2018 اچ تی سی در دنیای واقعی منتشر شده است که می‌تواند تمامی جوانب طراحی این گوشی را نشان دهد.

اچ تی سی یو 12 پلاس تقریبا از تمامی المان‌های روی بورس که مهم‌ترین آن‌ها نمایشگر ناچ استایل مشابه آیفون ایکس اپل است، بهره می‌برد. گوشی ساز تایوانی حاشیه‌های صفحه نمایش جدیدترین گوشی خودش را با کاهش محسوسی همراه کرده است تا بتواند نسبت ابعاد بیشتری را به ارمغان بیاورد. در تصاویر منتشر شده، حتی شخص افشاگر عکسی از صفحه Bootloader گوشی را نیز به نمایش گذاشته که به وضوح می‌توان در آن نام HTC U12 Plus را مشاهده کرد.

وقتی به قاب پشتی شیشه‌ای خمیده آن و طراحی نوار شکلاتی آن که از چهار طرف به شکل کاملا گردی درآمده می‌نگریم به یاد نسل‌های پیشین این گوشی می‌افتیم، اما از برخی جهات نیز متفاوت بوده و طراحی آن‌ها کاملا هم یکسان نیست. اول از همه، حاشیه‌های نمایشگر کاملا نازک شده‌اند. به نظر می‌رسد اچ تی سی این کار را برای رسیدن به نسبت ابعاد بزرگ‌تر صفحه نمایش انجام داده باشد، در حالی که اندازه‌ی گوشی نیز همچنان جمع و جور بماند. صفحه نمایش این گوشی نظیر بسیاری از گوشی های حال حاضر بازار که می‌بینیم، از لبه‌های منحنی شکلی برخوردار نیست و طراحی آن متفاوت است.

در جلو، درست بالای نمایشگر دوربین سلفی دوگانه ای به چشم می‌خورد. یکی دیگر از نکات قابل ذکر در مورد طراحی گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس ، حضور دوربین دوگانه افقی همراه با فلاش LED‌ و یک اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی گوشی است. پس باید گفت که گوشی جدید اچ تی سی عملا یک گوشی چهار دوربینه است. قاب پشتی گوشی یک لباس شیشه‌ای براق، درست همانند چیزی که در مدل اچ تی سی یو 11 دیده‌ایم به تن کرده است، در حالی که با توجه به تصاویر، حالا میزان منعکس کنندگی نور توسط آن بیشتر شده است و به نوعی قاب پشتی آینه‌ای شکل شده است.

گالری تصاویر اچ تی سی یو 12 پلاس

درگاه شارژ USB در قسمت زیری گوشی و درست مجاور شیارهای اسپیکر تغبیه شده است. متاسفانه خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز نیست. کلیدهای پاور و ولوم صدا در سمت راست فریم هستند، در حالی که سمت چپ تنها اسلات سیم کارت به کار رفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اچ تی سی رو دارم امید وارم با این کاراش برشکسته نشه

  2. اینو که میگفتن خوشگله پس چرا این شکلیههه