رندرهای گوشی گلکسی اس 8 لایت

رندرهای گوشی گلکسی اس 8 لایت در رنگ‌های قرمز و مشکی منتشر شد

رندرهای گوشی گلکسی اس 8 لایت (Samsung Galaxy S8 Lite) در دو رنگ قرمز و مشکی منتشر شد. نسخه‌ی لایت گوشی Galaxy S8 با قیمتی کمتر از 500 دلار، ماه جاری معرفی می‌شود.

پس از ماه‌ها درز شایعات مختلف، سرانجام نخستین رندرهای نسخه ی لایت گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شد. طی روزهای گذشته این گوشی در سایت‌های رگولاتوری FCC‌ و TENAA رویت شد. حالا تصاویر به انتشار رسیده از این گوشی معرفی نشده در ویبو می‌تواند آن را در دو رنگ مختلف به نمایش بگذارد.

رندرهای گوشی گلکسی اس 8 لایت

همانطور که در تصاویر می‌توانید ببینید، طراحی گلکسی اس 8 لایت همچنان دنباله رو نسخه اصلی خود، اس 8 است. این بدان معناست که همچنان شاهد حضور یک نمایشگر اینفینیتی با لبه‌های خمیده هستیم که به زیبایی به پنل شیشه‌ای جلویی متصل شده است. قاب پشتی نیز از جنس شیشه است. همچنین دو پنل شیشه‌ای جلو و عقب،‌ توسط یک فریم آلومینیومی ساندویچ شده‌اند. در اینجا یک دکمه‌ی اختصاصی برای بیکسبی نیز بر روی بدنه تعبیه شده است. با نگاهی به پشت گوشی، یک دوربین تک لنزی مشخص است، گرچه گفته می‌شود وضوح آن به جای 12 مگاپیکسل، 16 مگاپیکسل خواهد بود و یک فلاش LED نیز آن را همراهی می‌کند.

رندرهای گوشی گلکسی اس 8 لایت

علاوه بر این، یک سیگنال واضح نشان می‌دهد که این شرکت طراحی گوشی‌اش را بازیابی مجدد کرده است و اسکنر اثر انگشت پشتی را که در سری اس 9 به زیر دوربین آورده بود، بار دیگر به سمت راست دوربین برده است. گفته می‌شود از آنجایی که گلکسی اس 8 لایت یک گوشی میان رده محسوب می‌شود، سامسونگ تصمیم گرفته تا سنسور ضربان قلب را نیز از قاب پشتی آن حذف کند.

رندرهای گوشی گلکسی اس 8 لایت

با نگاهی به سخت افزار داخلی، آخرین اطلاعات ادعا می‌کنند که نسخه ی لایت گلکسی اس 8 از یک تراشه 8 هسته‌ای اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد. این تراشه با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی همراه خواهد بود، گرچه قضای ذخیره سازی گوشیتان را می‌توانید با یک کارت حافظه میکرو اس دی ارتقا ببخشید. در راس بخش نر مافزاری این دیوایس اندروید 8.1 اوریو قرار دارد، در حالی که یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی لازم این گوشی را تامین می‌کند. همچنین به منظور کاهش هزینه‌ها، نمایشگر این گوشی نیز از وضوح کمتر 2220 در 1080 پیکسلی در مقایسه با وضوح 2960 در 1440 پیکسلی گلکسی اس 8 اصلی بهره می‌برد.

قیمت و زمان عرضه گلکسی اس 8 لایت سامسونگ

سامسونگ هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی این دیوایس را تایید نکرده است. اما اطلاعات کنونی نشان می‌دهند که این گوشی می‌تواند 21 می (31 اردیبهشت) در چین معرفی شود. رندرهای منتشر شده نیز دو رنگ مشکی و قرمز سامسونگ Galaxy S8 Lite را تایید می‌کنند. اگر پیش‌بینی‌ها درست از آب درآید، می‌توانیم انتظار قیمتی در حدود 450 دلار را از آن داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. رنگ قرمز خیلی شیکو خوشگله