انتشار مجدد آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج

آغاز مجدد انتشار آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ

سامسونگ بار دیگر انتشار آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج از سر گرفت. روز گذشته به خاطر مشکلاتی که این به روزرسانی برای گوشی های کاربران به وجود آورده بود، غول کره‌ای انتشار آن را متوقف کرده بود.

سامسونگ گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ چند هفته پیش سرانجام آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت کردند. غول کره‌ای عرضه‌ی جهانی این آپدیت را از بریتانیا آغاز کرد تا آن را به سایر نقاط جهان نیز گسترش دهد، اما به یک باره جلوی انتشار این آپدیت را گرفت تا مشکلات به وجود آمده برای کاربران را برطرف کند. ما روز گذشته گزارش دادیم که سامسونگ بنا به دلایلی، انتشار آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج را متوقف کرده است.

خوشبختانه سامسونگ خیلی سریع دست به کار شد و با حل مشکل موجود در فایل‌های این به روزرسانی، مجددا انتشار آن را از سر گرفت. شاید انتظار نمی‌رفت سامسونگ با چنین سرعتی، مشکل به وجود آمده را برطرف سازد.

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7

انجمن گفتگوی سایت سامسونگ رسما تایید کرده است که این به روزرسانی به عرضه جهانی خواهد رسید. در این انجمن آمده است که سامسونگ با توجه به مشکلات پیش آمده برای تعدادی از دستگاه‌های خانواده گلکسی اس 7 دریافت کننده آپدیت اندروید 8 اوریو ، تصمیم به توقف انتشار این به روزرسانی گرفت تا با حل مشکل بار دیگر آن را در اختیار کاربران گوشی های پرچمدار سال 2016 خود بگذارد.

بنابراین اگر شما هم منتظر چشیدن طعم اوریو با گوشی های خانواده S7 خود بوده‌اید، خبر خوب این که حالا سامسونگ نسخه‌ی ترمیم شده‌ی آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج را با نسخه‌های فریمور G930FXXU2ERE8‌ و G935FXXU2ERE8 به انتشار رسانده است.

انتشار مجدد آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج

چنین اتفاق مشابهی برای گوشی های خانواده گلکسی اس 8 در اوایل سال جاری میلادی رخ داده بود. سامسونگ در آن زمان، نسخه‌ی ترمیمی شده‌ی اندروید 8 اوریو را پس از چندین روز تاخیر در اختیار کاربران آن گوشی‌ها قرار داد. حال این می‌تواند نکته‌ی مثبت و رو به جلویی باشد که کاربران گوشی های خانواده گلکسی اس 7 مدت زمان زیادی را برای دریافت آن به انتظار ننشستند. توجه داشته باشید که اگر شما هنوز آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج خود را دریافت نکرده‌اید، ممکن است بسته به منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید به طول انجامیده و با تاخیر نسبت به سایر کشورها ارسال شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چرا بعضیا ایقد تعصبی هستند
    انگار سامسونگ ارث پدرشونه
    هرچی میگی تند تند منفی میدن
    سامسونگ مشکل داره تو آپدیت دادن
    ای بار سومشه داره واس اس7آپدیت
    اندروید 8 میده

  2. سامسونگ از این مشکلات زیاد داره