مدير عامل اينتل: دستگاه هاي لمسي ويندوز 8 با قيمت کمتر از 200 دلار به بازار مي آيند

حتما براي خيلي از شما خوانندگان پيش آمده که به فکر تهيه يک لپ تاپ و يا تبلت ويندوزي براي خود افتاده ايد ولي قيمت بالاي اين محصولات شما را از انجام اين کار منصرف کرده است ، اصلا ناراحت نباشيد ، در ادامه اين مطلب گجت نيوز را همراهي کنيد ، خبرهاي خوبي براي شما داريم .

این خبر از سوی اینتل منتشر شده و آنها اعلام کرده اند که در حال کار برروی نسل جدید پروسسورهای Atom هستند که در اینگونه تبلت ها مورد استفاده قرار می گیرد.
یک پروسسور قدرتمند ۴ هسته ای که با نام “Bay Trail” شناخته می شود و در مقایسه با چیپ های فعلی مصرف انرژی آنها نصف شده است. با استفاده از این چیپ ها، عمر باتری بیشتر و تبلت هایی باریک تر تولید خواهند شد.

Paul Otellini مدیر عامل اینتل امید دارد که در آینده ای نزدیک دستگاههای لمسی ویندوز ۸ با استفاده از پروسسور “Bay Trail” (که شامل لپ تاپ ها و تبلت ها می شوند) قیمتی پایین در حدود ۲۰۰ دلار داشته باشند. این نوع دستگاهها می توانند در سه ماهه سوم سال جاری آماده عرضه شوند.

این موضوع که یک تبلت ویندوز ۸ که توانایی اجرای اپلیکشن ها و نرم افزارهای دسکتاپ را داشته و قیمتی معادل یک تبلت ۷ اینچی اندرویدی دارد می تواند بسیار مهم باشد. در حال حاضر تبلت های سطح پایین ویندوز ۸ قیمتی در حدود ۴۳۰ دلار دارند که در مقایسه با رقبا قیمت بالایی است.

نظر شما در مورد اینگونه تبلت های ویندوزی ارزان قیمت که با تلاش اینتل در حال ورود به بازار هستند چیست؟


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*