دستیار صوتی گوگل

دستیار صوتی گوگل با فرمان شما می‌تواند تیراندازی کند!

دستیار صوتی گوگل که با نام گوگل اسیستنت آن را می‌شناسیم، حالا یک توانایی جدید داشته و با فرمان صوتی شما می‌تواند تیراندازی کند! الکساندر ربن (Alexander Reben) با انتشار ویدیویی جذاب و البته ترسناک، این قابلیت را به تصویر کشیده است.

به نظر می‌رسد به توانایی‌های دستیار صوتی گوگل باید شلیک کردن با اسلحه را هم اضافه کرد. الکساندر ربن با استفاده از یک تفنگ بادی و دستگاه مجهز به Google Assistant، نشان می‌دهد که هوش مصنوعی تا چه اندازه می‌تواند ترسناک باشد.

بیش از کانسپت پیش رو و امکان عملی کردن آن، لحظه‌ای که ربن می‌گوید «اوکی گوگل، اسلحه را فعال کن» و دستیار صوتی نیز در ضمیر خود می‌گوید «اوکی، روشن کردن اسلحه» می‌تواند ترسناک‌تر از هر زمان دیگری باشد. برای این ترفند، الکساندر ربن از اسلحه بادی و اسپیکر هوشمند گوگل هوم استفاده کرده است. البته نیازی به نگرانی نیست چرا که آمازون الکسا هم به اندازه دستیار گوگل تفنگدار خوبی خواهد بود!

ربن طی گفتگویی با وب‌سایت “Engadget” می‌گوید «صحبت در مورد چنین ماشینی از وجود فیزیکی آن مهم‌تر است.» همچنین با توجه به این موضوع که اسپیکر گوگل هوم در حال جایگزینی با دیگر دستگاه‌های ورودی است، او حتی می‌توانست برای این کار از یک صندلی ماساژور یا دستگاه بستنی‌ساز استفاده کند، ولی هیچ‌کدام از این ابزارها نمی‌توانستند به اندازه اسلحه ترسناک باشند.

تیراندازی دستیار صوتی گوگل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این چیزا بچه بازی نیست؟؟

  2. به چه دردی میخوره