هاورشوز ایکس 1 برای هرکدام از پاهای شما یک هاوربرد مجزا دارد + ویدیو

هاورشوز ایکس 1 برای هرکدام از پاهای شما یک هاوربرد مجزا دارد + ویدیو

هاورشوز ایکس 1 (Hovershoes X1) گجتی جالب‌توجه است که برای جابه‌جایی در مسافت‌های کوتاه طراحی شده و در کنار تمام شباهت‌هایش به دستگاه‌های هاوربرد، به جای یک تکه بودن، از دو قسمت مجزا برای هردو پا تشکیل شده است.

هاورشوز ایکس 1 (Hovershoes X1) ورژنی متفاوت از هاوربردهای برقی است که برخلاف این وسایل، شامل دو قسمت جداگانه برای هردو پا می‌شود؛ البته درست مثل هر هاوربرد دیگری این محصول با انرژی الکتریکی کار می‌کند و سرپا ماندن و حفظ تعادل بر روی آن هم نیاز به کمی تمرین دارد.

کمپانی چینی InMotion این گجت را اخیرا به بازار عرضه کرده و همانطور که اشاره کردیم، استفاده از هاورشوز ایکس 1 مثل این است که برای هر کدام از پاها یک هاوربرد جداگانه داشته باشید. مدیران شرکت سازنده در این رابطه گفته‌اند که حفظ تعادل و تعیین مسیر و جهت حرکت برای دو قسمت جداگانه محصول به یکدیگر ارتباطی ندارد و کاربر می‌تواند از طریق هر کدام از پاها حرکتی مجزا را اعمال کند؛ به همین دلیل است که افراد علاقه‌مند می‌توانند به راحتی با این وسیله حرکات نمایشی گوناگونی را اجرا کنند.

البته نکته اینجاست که با استفاده از یک میله می‌توان دو قسمت گجت را به یکدیگر متصل کرد و از هاورژوز ایکس 1 به عنوان یک هاوربرد معمولی استفاده کرد. وزن وسیله روی هم رفته 5.4 کیلوگرم اندازه‌گیری شده و چرخ هرکدام از پاها با استفاده از موتورهای 250 واتی می‌چرخند. گفته شده که با 1.5 ساعت شارژ، هاورشوز ایکس 1 می‌تواند حداکثر مسافت 8 کیلومتر را طی کند و از طرف دیگر، بیشترین سرعت این وسیله هم 8 کیلومتر بر ساعت است.

هاورشوز ایکس 1 می‌تواند افرادی با حداکثر وزن 80 کیلوگرم را جابه‌جا کند و گفته شده که این وسیله گواهی IP65 را هم اخذ کرده است؛ به این ترتیب گرد و غبار و یا پاشیدن آب به دستگاه اختلالی در کار موتورها ایجاد نمی‌کنند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا اواخر ماه جولای این گجت جالب‌توجه در دسترس عموم قرار می‌گیرد و قیمت در نظر گرفته شده برای آن هم 499 دلار است. در پایان شما را به دیدن کلیپ انجام چند حرکت نمایشی با محصول شرکت InMotion دعوت می‌کنیم:

ویدیو معرفی محصول هاورشوز ایکس 1

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با این کارا مردم مارو چاق میکنن تا سرطلان بگیرن و ورزش نکنن

  2. خانوما که نمیتونن سوار شن

  3. چه باحاله عین اسکیته