سونی اکسپریا XZ3

اکسپریا XZ3 سونی با تلفیقی از ویژگی‌های XZ2 و XZ2 پریمیوم در راه است

در اطلاعات منتشر شده از اکسپریا XZ3 در یک وب‌سایت ژاپنی، پنل این پرچمدار آتی سونی مشابه گوشی XZ2 و مشخصات دوربین آن دقیقا مشابه XZ2 پریمیوم توصیف شده است.

کمپانی سونی تقریبا هر شش ماه یکبار، پرچمدار جدیدی را به دنیای موبایل معرفی می‌کند و با توجه به اینکه نزدیک به چهار ماه از معرفی XZ2 در کنگره جهانی موبایل می‌گذرد، باید رفته رفته خود را برای دیدار با سونی اکسپریا XZ3 آماده کنیم.

در همین رابطه تصویری در فضای مجازی انتشار یافته که حاوی اطلاعات خوشحال کننده‌ای درباره مشخصات دوربین این پرچمدار بعدی غول تکنولوژی ژاپن است.

مشخصات سونی اکسپریا XZ3

در حالی که اکسپریا XZ2 دارای یک دوربین منفرد 19 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم F/2.0 در پنل پشتی خود بود؛ ماژول دوربین اکسپریا XZ3 علاوه بر یک سنسور 19 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8، به یک سنسور ثانویه 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.6 هم مجهز خواهد بود.

از دوربین گوشی اکسپریا XZ3 سونی، به عنوان نقطه قوت آن یاد شده است.

ظاهرا این بهینه‌سازی شامل دوربین سلفی دستگاه نیز می‌شود و با تجهیز آن یک سنسور 13 مگاپیکسلی، شاهد پیاده‌سازی کامل قطعات دوربین اکسپریا XZ2 پریمیوم در اکسپریا XZ3 خواهیم بود.

اما این تصویر، از برتری‌های دیگری هم در پرچمدار جدید نسبت به ایکس زد 2 حکایت دارد که می‌توان به افزایش ظرفیت باتری یا ارتقای حافظه رم از 4 به 6 گیگابایت اشاره کرد؛ البته اهمیت هیچ یک از این موارد به اندازه‌ی بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در دوربین دستگاه نیست.

در صورت صحت داشتن اطلاعات موجود در تصویر، سونی اکسپریا ایکس زد 3 تلفیقی از ویژگی‌های اکسپریا XZ2 و XZ2 پریمیوم را در خود جای خواهد داد که قطعا با نزدیک شدن به موعد برگزاری نمایشگاه IFA در اوایل شهریور ماه، بیشتر از آن خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. سلام
    به جای اینکه به سلیقه کاربران توهین کنید نظر شخصی تون رو برا خودتون نگه دارید از نظر شما زشته؟ولی از نظر من خاصه تو این زمونه که همه دوربین هاشون رو به تقلید از اپل جاگذاری میکنن حتی صفحه نمایششون(ناچ) هم تقلیدی از آیفون به شمار میره یه شرکت(سونی)اومده از خلاقیت مهندسینش استفاده کرده و پس از سال ها یه تغییراتی در طراحی گوشی هاش به وجود آورده همین خودش یه موفقیت به حساب میاد
    #احترام به سلیقه دیگران

  2. فقط سونی بقیه برندا همه شدن تقلید تقلید همشون هم زشتن.عشق است سونی سامورایی بی ادعا

  3. حاشیه هاشو هم همونه؟؟

  4. یه پست درمورد گوشی های تازه معرفی شده گلکسیA9بزاریدلطفا

  5. طراحی گوشی خیلی چنگی بدل نمیزنه