ویدیو چت اینستاگرام

ویدیو چت اینستاگرام به همراه فیلترهای جدید از راه رسید

فیس بوک در جریان جدیدترین کنفرانس مخصوص توسعه‌دهندگان خود به تعداد زیادی از قابلیت‌های جدید و در راه اینستاگرام اشاره کرد که به عنوان نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به ویدیو چت اینستاگرام اشاره داشت. قابلیت تماس ویدیویی اینستاگرام جذابیت این شبکه اجتماعی را چندین برابر خواهد کرد.

ویژگی‌های جدید این شبکه اجتماعی شامل ویدیو چت اینستاگرام ، فیلترهای واقعیت افزوده سفارشی‌سازی شده به دست دیگران همچون افراد محبوب و شناخته شده و همچنین طراحی مجدد تب اکسپلور هستند.

برای استفاده از ویدیو چت اینستاگرام می‌بایست به قسمت دایرکت بروید. از اینجا خواهید توانست به صورت شخصی با یک فرد تماس ویدیویی برقرار کرده و یا به صورت گروهی این کار را انجام بدهید.حین برقراری ویدیو چت اینستاگرام به صورت گروهی می‌توان تا چهار نفر را در گفتگوی خود نگه داشت. برای این که یک فرد را به گروه اضافه کنید، آن مخاطب می‌بایست درون دایرکت خود حضور داشته باشد.

ویدیو چت اینستاگرام

قطع ویدیو چت اینستاگرام

خوشبختانه برای جلوگیری از مزاحمت‌های احتمالی می‌توان دریافت نوتیفیکیشن حین دعوت کسی از ما برای انجام مکالمه تصویری در اینستاگرام را به صورت فردی قطع کرد. همچنین می‌توان به صورت موردی افرادی را بلاک کرد تا قادر نباشند به ما درخواست برقراری ویدیو چت اینستاگرام ارسال کنند.

در تب اکسپلور که از طریق آن می‌توان به دل این شبکه اجتماعی زد و درونش چیزهای جدیدی مشاهده کرد، بخش‌هایی جداگانه با عناوین مختلف در نظر گرفته شده است که می‌توان در میان آن‌ها اسکرول کرد. به عنوان نمونه بخش‌هایی تحت عنوان حیوانات و یا معماری وجود داشته و محبوب‌ترین هشتگ‌ها در حال حاضر نمایش داده خواهند شد.

ویدیو چت اینستاگرام

با وجود جذابیت این دو قابلیت جدید مخصوصا ویدیو چت اینستاگرام ، بهترین ویژگی تازه اضافه شده را باید فیلترهای واقعیت افزوده سفارشی‌سازی شده این شبکه اجتماعی دانست که همانند همیشه در بخش استوری قابل مشاهده هستند. اینستاگرام برای نخستین مرتبه به دیگر افراد اجازه داده فیلترهایی جدید درست کنند. این کار ما را یاد زمانی می‌اندازد که در تلگرام اقدام به طراحی و ساخت استیکرهای سفارشی‌سازی شده و مخصوص به خود می‌کردیم!

اینستاگرام بعد از مدت‌ها تلاش، ارائه قابلیت استوری و سپس به‌روز کردن ویژگی‌های آن به صورت مستمر، سرانجام هفته پیش اعلام کرد تعداد کاربران فعال ماهیانه آن مرز یک میلیارد نفر را نیز رد کرده است! این هدف بزرگی بود که اینستاگرام سرانجام به آن دست یافت. در حال حاضر به جز فیس بوک، یوتیوب و اینستاگرام هیچ شبکه اجتماعی و پیام رسان دیگری بیش از یک میلیارد کاربر فعال ندارد.