فناوری GPU Turbo

لیست گوشی هایی که فناوری GPU Turbo هواوی را دریافت می‌کنند

لیست گوشی هایی که فناوری GPU Turbo هواوی را دریافت خواهند کرد، به صورت رسمی منتشر شد. این لیست، تاریخ انتشار این آپدیت برای محصولات هواوی را نیز مشخص کرده است.

هواوی فناوری GPU Turbo را اوایل ماه جاری معرفی کرد. این تکنولوژی با تکیه بر بهینه‌سازی‌های نرم افزاری و سخت افزاری، مصرف برق را تا 30 درصد کاهش داده و عملکرد پردازشگر گرافیکی را هم تا 60 درصد بهبود می‌بخشد. در زمان معرفی، مدیران از اضافه شدن این قابلیت به مدل‌های مختلف گوشی های Huawei و Honor در قالب یک آپدیت نرم افزاری خبر دادند. حالا نیز چینی‌ها با انتشار لیستی از موبایل هایی که به این تکنولوژی مجهز خواهند شد، زمان انتشار آپدیت مربوطه را مشخص کرده‌اند.

برنامه زمانی هواوی برای ارائه فناوری GPU Turbo

فناوری GPU Turbo

همان‌طور که در تصویر بالایی دیده می‌شود، گوشی های پی 20، پی 20 پرو، میت 10، میت 10 پرو و میت RS در روسیه، اروپا، اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا، آپدیت نرم افزاری مربوطه را در ماه آگوست (مرداد) دریافت می‌کنند. دارندگان گوشی پی 20 لایت از ماه سپتامبر در تمامی مناطق (به جز روسیه) که بالاتر به آنها اشاره شد، قادر به دریافت این به‌روزرسانی هستند.

هواوی همچنین قصد دارد GPU Turbo را برای سایر گوشی های محبوب از جمله پی اسمارت، نوا 2i، میت 10 لایت و مدل 2018 گوشی Y9 نیز منتشر کند. در نهایت، صاحبات گوشی های میت 9، میت 9 پرو، پی 10 و پی 10 پلاس در همه مناطق، از نوامبر سال جاری آپدیت خواهند شد.

فناوری GPU Turbo

در مورد محصولات برند Honor، گوشی آنر 10 در اروپا، روسیه، خاورمیانه، هند و اقیانوسیه، با یک آپدیت نرم افزاری، از ماه آگوست به فناوری GPU Turbo تجهیز خواهد شد. دارندگان آنر 9 لایت و آنر V10 در مناطق مذکور، از سپتامبر می‌توانند منتظر آپدیت جدید هواوی باشند. آنر 7X در همه مناطقی که در دسترس کاربران است، از سپتامبر این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند. آنر 8 پرو و آنر 9 نیز آخرین موبایل هایی هستند که نوامبر با تکنولوژی جدید هواوی همراه خواهند شد.

پیش‌تر فناوری GPU Turbo در گوشی های آنر پلی و آنر 9i در دسترس کاربران بوده و بتای آن نیز برای هواوی پی 20، پی 20 پرو و آنر 10 منتشر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*