گلکسی نوت 9 مشکی

انتشار تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی نوت 9 مشکی رنگ

گلکسی نوت 9 مشکی ابهت خاصی داشته و تصویر تازه منتشر شده از آن می‌تواند بسیاری را از هم‌اکنون به خرید پرچمدار آتی سامسونگ تشویق کند. در ادامه نگاهی به تصاویر سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) دارای رنگ سیاه خواهیم انداخت.

تا امروز تصاویر و رندرهای بسیار زیادی از گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 در رنگ‌هایی همچون آبی و قهوه‌ای منتشر شده است، اما هرگز تصویری با جلال و شکوه کنونی این گوشی در لباس تمام مشکی ندیده بودیم. از دیگر مزایای عکس‌های جدید سامسونگ گلکسی Note 9 نمایش این گوشی از تمامی زوایا است.

حتی قلم اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9 مشکی نیز دارای همین رنگ است. این قلم امسال به ویژگی‌های متنوعی مجهز خواهد شد، به طوری که به لطف بهره بردن آن از انصال بلوتوث می‌توانیم از اس پن به عنوان ریموت استفاده کنیم.

اگر تا امروز اخبار گسترده پیرامون گلکسی نوت 9 را دنبال نکرده‌اید، در ادامه به برخی ویژگی‌های آن اشاره خواهیم کرد. گلکسی نوت 9 دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع سوپر AMOLED و مجهز به رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس بوده و نسخه جهانی و یا چین و آمریکا آن به ترتیب از تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرند.

حافظه رم گوشی 6 گیگابایت بوده و نسخه پایه، به 128 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز خواهد شد. یک نسخه دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز مطمئنا در راه است، اما بر اساس اخبار، این گوشی به لطف داشتن یک نسخه مجهز به 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، تبدیل به دومین گوشی هوشمندی خواهد شد که نیم ترابایت حافظه داخلی دارد. باتری گوشی 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی بوده و همانند پرچمدار سال گذشته اپل، هزار دلار قیمت خواهد داشت.

تصاویر سامسونگ گلکسی نوت 9 مشکی