آیفون های 2018

پاداش 2 هزار یوانی فاکس کان برای کارگران خط تولید آیفون های 2018

منابع مختلف از پاداش 2 هزار یوانی فاکس کان برای کارگران خط تولید آیفون های 2018 خبر دادند. به نظر می‌رسد افرادی که قرارداد خود را تمدید می‌کنند، این پاداش را دریافت خواهند کرد.

در حالی که اپل قصد دارد سه مدل جدید از گوشی های آیفون را تا هشت هفته دیگر معرفی کند، شرکت سازنده این تلفن های هوشمند یعنی Foxconn، قصد دارد کارگران بیشتری را برای تولید آیفون های 2018 در کارخانه خود در شهر ژنگژو به کار گیرد. برای فعال نگه داشتن این خطوط تولید و ایجاد انگیزه در کارگران، مدیران پاداشی را برای افرادی در نظر گرفته‌اند که قرارداد خود را تمدید می‌کنند. این پاداش، 2 هزار یوان (295 دلار) بوده و انتظار می‌رود در ماه نوامبر ارائه شود.

جدای از ارائه این پاداش، گفته می‌شود فاکس کان بر روی تمام هزینه‌های پیش‌تولید آیفون های 2018 نظارت دارد. سال گذشته، این شرکت برای آماده کردن آیفون X هزینه زیادی کرد و همین موضوع باعث شد تا درآمد گزارش‌شده آنها برای سه ماهه چهارم 2017 پایین‌تر از میزان مورد انتظار باشد؛ به همین جهت آنها نمی‌خواهند مسائل سال گذشته تکرار شود.

پیش‌بینی می‌شود امسال، اهالی کوپرتینو در رویدادی اختصاصی از یک آیفون 5.8 اینچی به عنوان نسل جدید iPhone X، آیفون 6.5 اینچی به عنوان پرچمدار و با نام iPhone X Plus و همین‌طور آیفون 6.1 اینچی به عنوان نسخه مقرون به صرفه (که احتمالا با نام آیفون 9 شناخته خواهد شد) رونمایی کنند. گفته می‌شود آیفون های 5.8 و 6.5 اینچی با نمایشگر اولد ساخته خواهند شد، در حالی که در تولید آیفون 6.1 اینچی از پنل LCD استفاده می‌شود. تمامی این تلفن های هوشمند با دوربین TrueDepth به منظور اسکن سه‌بعدی چهره و تراشه A12 که با فناوری ساخت 7 نانومتری TSMC تولید می‌شود، به دست کاربران خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. یه کار خوب ازش دیدیم

  2. الان ایران بود بجا تشویق کارگرا رو زود یا اخراج میکرد یا تعدیل نیرو
    کاری ک همیشه میکنه

  3. این همه پول از مردم میکشه میخاد اونم نده به کارگراش؟؟؟

  4. اینجوری هوای کارگراشونو دارن

  5. یعنی کار کردن تو این شرکت انقد سخته که در ازای تمدید قرار داد پاداش میدن به کارگراشون

  6. انگیزه ی کار که میگن اینه ببین چقدر موفق عمل میکنن