گلکسی A سال 2019

گوشی های سری گلکسی A سال 2019 به دوربین سه گانه مجهز می‌شوند

گوشی های سری گلکسی A سال 2019 به دوربین سه گانه مجهز شده و دیگر ویژگی‌های مهم پرچمداران سری S را نیز خواهند داشت. به این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد فاصله گوشی های سری گلکسی ای سامسونگ با پرچمداران آن، سال آینده از همیشه کمتر خواهد شد.

سامسونگ طی سال‌های اخیر، در بازار گوشی های میان‌رده توسط شرکت‌های چینی بزرگ همچون هواوی و شیائومی به چالش کشیده شده است. همین موضوع سبب شده این شرکت برنامه‌های مهمی برای گوشی های سری گلکسی A سال 2019 داشته باشد. این گوشی‌ها برخلاف محصولات سری J، بسیاری از قابلیت‌های سخت افزاری و مخصوصا نرم افزاری پرچمداران سامسونگ را دارند، اما در سال 2019، فاصله‌شان با پرچمداران باز هم کاهش پیدا خواهد کرد.

ویژگی‌های محصولات سری گلکسی A سال 2019

به همین دلیل، دوربین سه گانه که انتظار داریم برای نخستین مرتبه در گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 به کار برود، در همه یا حداقل برخی از مدل‌های گلکسی A سال 2019 نیز وجود خواهد داشت. البته بدون شک نوع سنسور و در پی آن کیفیت و حداکثر رزولوشن دوربین میان‌رده‌های این سری با دوربین گلکسی S10 تفاوت خواهد داشت. انتظار داریم برخلاف اولین دوربین موبایل سه گانه که توسط هواوی و متشکل از سنسور عادی، سنسور تله فوتو و سنسور سیاه و سفید تشکیل شد، مورد سوم در دوربین سه گانه سامسونگ با یک سنسور سوپر واید جایگزین شود.

گلکسی A سال 2019

طبق گزارش‌های جدید، اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر، نه تنها در گلکسی اس 10 به کار خواهد رفت، بلکه پیش از معرفی این گوشی شاهد به کارگیری فناوری یاد شده در یک یا چند میان‌رده جدید شرکت نیز خواهیم بود.

از طرفی می‌دانیم جایگزین‌های گلکسی ای 8 و گلکسی اس 8 پلاس 2018، در آخرین ماه‌های سال جاری و پیش از رونمایی پرچمداران سری S سال آینده رونمایی خواهند شد. پس بعید نیست منظور از میان‌رده‌های یاد شده، دو یا چند گوشی از سری گلکسی A سال 2019 باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چرا همه برنامه های مهم رو برا 2019 دارن ؟ نه تنها این شرکت بلکه بقیه شرکتا تمرکزشونو گزاشتن برا سالی دیگ