اوپو F9 پرو

اوپو F9 پرو با دوربین سلفی دلربای 25 مگاپیکسلی در راه است

مشخصات فنی گوشی اوپو F9 پرو پیش از رونمایی رسمی آن لو رفت. علاوه بر آن، به تازگی شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی گوشی اوپو اف 9 پرو (Oppo F9 Pro) نیز بوده‌ایم که نشان می‌دهد با یک میان‌رده بسیار زیبا و دارای مشخصات فنی قابل قبول رو به رو خواهیم بود.

بعد از انتشار چند تصویر و رندر از اوپو F9 پرو این مرتبه نوبت به آن رسید تا در جریان مشخصات فنی آن قرار بگیریم. گفته می‌شود گوشی طی هفته‌های آتی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد، پس تا در اختیار داشتن یکی از زیباترین میان‌رده‌های معرفی شده تا امروز، زمان زیادی باقی نمانده است.

اوپو F9

بر اساس تصویر بالا، بخش قابل توجهی از مشخصات فنی گوشی که پیشتر درباره آن‌ها شایعاتی شنیده بودیم صحت داشته‌اند. اوپو F9 پرو یک گوشی ناچ استایل مجهز به نمایشگر 6.3 اینچی از نوع IPS بوده و به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد شد. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر نیز 450 نیتس است.

گوشی از تراشه مدیاتک هلیو پی 60 قدرت گرفته و به 4 گیگابایت یا 6 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز 64 گیگابایت است. پیش‌بینی می‌کنیم بر اساس تنوع در حافظه، نسخه‌های متفاوت‌تری از اوپو اف 9 پرو در راه باشند. گوشی تا سقف 256 گیگابایت از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اوپو F9 پرو

این یک گوشی میان‌رده است، به همین دلیل در دوربین دوگانه آن، در کنار سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.85، فقط یک سنسور 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. اما اصلی‌ترین ویژگی‌ این گوشی در بخش مشخصات فنی چیز دیگری است.

دوربین سلفی فوق‌العاده اوپو F9 پرو

اوپو F9 پرو مجهز به یک دوربین سلفی دارای رزولوشن 25 مگاپیکسل خواهد بود. گشودگی دریچه دیافراگم سنسور این دوربین f/2.0 بوده و سبب می‌شود اوپو اف 9 پرو در زمره گوشی های هوشمند مخصوص عکاسی سلفی قرار بگیرد. گوشی به صورت پیش‌فرض همراه با سیستم عامل سفارشی ColorOS 5.2 عرضه خواهد شد که بر اساس اندروید 8.1 اوریو توسعه پیدا کرده است. تمامی سخت افزارهای اوپو اف 9 پرو از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کنند. ویژگی مهم دیگری گوشی، پشتیبانی از استاندارد شارژ سریع VOOC است، به طوری که تنها با اتصال گوشی به برق برای پنج دقیقه، تا دو ساعت می‌توان به لطف شارژ کسب شده تماس تلفنی برقرار کرد.

اوپو اف 9 پرو شاید به جز دوربین سلفی فوق‌العاده آن، از نظر مشخصات فنی حرف زیادی در برابر سایر میان‌رده‌ها نداشته باشد، اما از نظر طراحی یکی از بهترین مدل‌هایی است که تا امروز در این دسته‌بندی مشاهده کرده‌ایم. این گوشی به یک نمایشگر دارای بریدگی در بالای آن مجهز شده است، صفحه نمایشی که شرکت سازنده از آن با عنوان “Waterdrop Screen” یاد می‌کند.

طراحی ناچ استایل این گوشی به جای آیفون ایکس، شبیه به اسنشال فون است، به این معنی که تنها یک بردگی کوچک به منظور قرارگیری سنسور دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش وجود دارد.

اوپو F9 پرو

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه الکی هی پیکسل بالا میبرن چخبره پول لنز گوشیا رو بخایم بدیم میریم یه دوربین میخریم والا

  2. باید یه مقایسه ویدیویی بینشون ببینم بعد قضاوت کنیم

  3. پس اوپو فایند رو دست هوآوی بلند شد
    یه پیکسل بیشتر😎