آزمایش نسخه بتا اندروید 9 پای بر روی 4 دیوایس هواوی

آزمایش نسخه بتا اندروید 9 پای بر روی 4 دیوایس هواوی آغاز شد

هواوی آزمایش نسخه بتا اندروید 9 پای را بر روی 4 گوشی خود‌ آغاز کرد. این گوشی ها در آینده‌ای نزدیک می‌توانند نسخه‌ی نهایی اندروید ۹ گوگل را دریافت کنند.

کمپانی گوگل طی هفته‌ای که گذشت رسما از جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل موبایلی خود، اندروید 9 پای پرده برداری کرد. گوشی های پیکسل خود گوگل و اسنشال فون (PH-1) زودتر از تمامی محصولات بازار این به روزرسانی را دریافت کردند و شرکت شیائومی نیز در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که گوشی می میکس 2 اس نیز دریافت این به روزرسانی را آغاز کرده است.

نسخه بتا اندروید 9 پای در 4 گوشی هواوی

روز گذشته، He Gang مدیر مسئول محصولات هواوی عنوان کرد که آزمایش نسخه بتا اندروید 9 پای بر روی 4 دیوایس هواوی میت 10 پرو، هواوی پی 20، هواوی آنر 10 و هواوی آنر وی 10 آغاز شده است. وی همچنین اشاره کرده است که مهندسان هواوی سخت مشغول کار بر روی این به روزرسانی هستند تا بتوانند بهترین عملکرد را به ارمغان بیاورند.

آزمایش نسخه بتا اندروید 9 پای بر روی 4 دیوایس هواوی

این چهار دیوایس هواوی که در بالا اعلام شد، یک نسخه‌ی داخلی و محرمانه از این به روزرسانی را خواهند آزمود که تعداد آن‌ها بسیار کم بوده و از طریق یک قرعه کشی در تاریخ 6 آگوست (15 مرداد) انتخاب شده‌اند. گفته می‌شود به زودی کاربرانی که برای این آزمایش انتخاب شده‌اند، این به روزرسانی داخلی را دریافت خواهند کرد.

به نقل از گوگل اندروید 9 پای دارای دو آپگرید اصلی است. نخستین مورد، پشتیبانی آن از حالت نمایشگر مدرن ناچ به صورت ذاتی است. در حالت توسعه دهندگان، این نسخه می‌تواند یک قسمت ناچ را شبیه سازی کرده و نوار نوتیفیکیشن را نیز بهینه کند. دومین مورد، بهینه سازی بهره‌وری سیستم است که به معنای زمان مورد نیاز کوتاه‌تر برای اجرای اپلیکیشن‌ها و به طور کلی عملکرد بهتر دیوایس است.

در همین حال، این به روزرسانی همچنین اپلیکیشن‌های بیکار که از سنسورهای میکروفون، دوربین و دیگر سنسورها استفاده می‌کنند را به نمایش می‌گذارد. امنیت نسخه جدید اندروید نیز بهتر از نسخه‌های پیشینش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. آپدیتش اول برای پرچمداراس

  2. متاسفم واسه این اپدیت دادنش . الان هفت ماهه واسه گوشی میت 8 کوچکترین اپدیتی نداده . کلا فقط بلده گوشی جدید بده بیرون …