عکس های گوگل پیکسل 3 ایکس ال

مشخصات و عکس های گوگل پیکسل 3 ایکس ال به صورت کامل لو رفت!

به دنبال سرقت چندین دستگاه پیکسل ۳ ایکس ال، حالا مشخصات فنی و عکس های گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) در فضای مجازی پخش شده‌اند!

طی چند ماه اخیر، شایعات پیرامون پرچمدار آینده گوگل به تدریج توسط منابع مختلف منتشر شدند و ما با کنار هم گذاشتن این اطلاعات، به بررسی ویژگی‌های احتمالی این گوشی پرداختیم. اما حالا وب‌سایت روسی “Rozetked” با انتشار مجموعه‌ای بزرگ و کامل، مشخصات کلیدی و عکس‌های گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را لو داده است. مطابق با گزارش وب‌سایت 9to5Google، بخش قابل توجهی از این تصاویر مربوط به دستگاه‌های سرقت‌شده هستند؛ نسخه‌هایی که هم‌اکنون در بازار سیاه اوکراین با قیمت 2 هزار دلار به فروش می‌رسند.

فروشنده این گوشی می‌گوید موبایل های آن، نسخه نهایی نبوده و پیش از عرضه در بازار جهانی تولید شده‌اند، اما همه چیز آن دقیقا با نسخه نهایی یکسان خواهد بود. این موضوع از آن جهت که حجم تصاویر منتشرشده بسیار بالا هستند، منطقی به نظر می‌رسد. در این‌باره به زودی گزارشی کامل منتشر خواهیم کرد؛ پس بهتر است به بررسی این اسمارت فون بپردازیم.

پنل جلویی میزبان یک ناچ بزرگ است

از زمانی که با اسنشال فون و سپس با آیفون ایکس ملاقات کردیم، «بریدگی بالای صفحه» به یک موضوع بحث برانگیز تبدیل شده است. برخی کاربران اهمیتی به وجود ناچ نمی‌دهند و برخی از این طراحی استقبال می‌کنند؛ اما تعداد زیادی از کاربران واقعا از چنین چیزی متنفر هستند. ظاهرا گوگل نیز با چگونگی طراحی این بریدگی، تصمیم گرفته است در این رابطه بدترین مجرم باشد. ناچ در این تلفن هوشمند بسیار بزرگ است و واقعا چشم‌اندازی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد که احتمالا بسیاری از طرفداران تمایلی برای مواجهه با آن نخواهند داشت.

عکس های گوگل پیکسل 3 ایکس ال

خوشبختانه یا متاسفانه، حاشیه پایینی هم ضخامت زیادی دارد. البته، باید گفت که از هر دو این المان‌ها برای به‌کارگیری اسپیکرهای استریو استفاده شده است؛ چیزی که داشتن آن بسیار جذاب است، ولی نباید به جنبه‌های زیبایی‌شناسی دستگاه آسیبی برساند.

محتویات جعبه

عکس های گوگل پیکسل 3 ایکس ال

جدای از شارژر و کابل‌های معمول، ما یک جفت ایرباد جدید را در جعبه این گوشی می‌بینیم که طراحی آنها مشابه نسخه‌های سیمی پیکسل بادز است که سال گذشته توسط گوگل معرفی شدند. یک حلقه قابل تنظیم برای هر دو طرف در نظر گرفته شده است تا هدفون به بهترین شکل ممکن در گوش جای گیرد. این اقدام گوگل قابل تحسین است، ولی ما امیدواریم این‌بار این حلقه‌ها بهتر از قبل عمل کنند.

در ابتدا برخی کاربران از احتمال جعلی بودن این تصاویر سخن می‌گفتند، اما انتشار نسخه باکیفیت عکس های گوگل پیکسل 3 ایکس ال توسط یکی از متخصصان فناوری با نام “Wylsacom”، مهر تاییدی بر واقعی بودن آنها است.

عکس های گوگل پیکسل 3 ایکس ال

این تمام ماجرا نیست و ما چند اسکرین شات از اپلیکیشن AIDA نیز داریم تا با مشخصه‌های کلیدی گوشی آشنا شویم. همان‌طور که پیش‌تر هم شنیده بودیم، در Pixel 3 XL از یک پنل بزرگ 6.7 اینچی با وضوح 1440×2960 استفاده شده است تا نمایشگر با نسبت 18.5:9، عریض باشد. علاوه بر این، دستگاه از تراشه اسنپدراگون 845 و باتری 3430 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد. در ادامه می‌توانید عکس های گوگل پیکسل 3 ایکس ال را تماشا کنید.

عکس های گوگل پیکسل 3 ایکس ال