مهاجرت کاربران از اندروید به iOS

علت مهاجرت کاربران از اندروید به iOS و برعکس

علت مهاجرت کاربران از اندروید به iOS و برعکس با انتشار نتایج یک پرسش‌نامه مشخص شد. ظاهرا قیمت و تجربه کاربری بهتر، مهم‌ترین فاکتورها برای کاربران سیستم عامل های گوگل و اپل است.

معمولا وقتی که کسی یک سیستم عامل موبایل را انتخاب می‌کند، تمایلی به تغییر آن ندارد. این بدین خاطر است که با تغییر سیستم عامل، شما از برخی امکانات و ویژگی‌های اختصاصی پلتفرم قبلی خود محروم شده و ضمن مهاجرت به یک محیط کاملا جدید، باید تعداد زیادی از اپلیکیشن ها را مجددا خریداری کنید. در نتیجه، اگر برای مدت زمانی طولانی کاربر یک سیستم عامل باشید، تغییر آن دشوار و هزینه‌بر خواهد بود.

هرچند، این تغییرها معمولا وجود دارند و کمپانی‌هایی مثل اپل و گوگل با ارائه نرم افزارهایی اختصاصی برای تسهیل در مهاجرت کاربران و اعلام تعداد افرادی که به سیستم عامل آنها مهاجرت کرده‌اند، خود را در کانون توجه قرار می‌دهند. اما اینجا یک پرسش مهم وجود دارد: علت مهاجرت کاربران به سیستم عامل های دیگر چیست؟ به لطف یک نظرسنجی که اخیرا توسط “PCMag” انجام شده، اطلاعات جالبی در این زمینه در اختیار ما قرار گرفته است.

مهاجرت کاربران از اندروید به iOS

علت مهاجرت کاربران از اندروید به iOS

این پرسش‌نامه با کمک 2 هزار و 500 نفر تهیه شده است و همان‌طور که در تصویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، بخش‌هایی که با رنگ قرمز برجسته شده‌اند، یکی از دلایل اصلی کاربران برای انجام این کار را نشان می‌دهند. در مورد افرادی که از آی او اس به اندروید مهاجرت می‌کنند، به نظر می‌رسد قیمت مهم‌ترین فاکتور است؛ موضوعی که رد آن دشوار است چرا که شما با پرداخت نصف پول آیفون ایکس می‌توانید یک گوشی اندرویدی باکیفیت خریداری کنید.

در مورد مهاجرت کاربران از اندروید به iOS ، ظاهرا «تجربه کاربری بهتر» مهم‌ترین فاکتور است. جالب است که در این رابطه، فاکتورهای دیگری مثل سرعت بالاتر در ارائه به‌روزرسانی‌های نرم افزاری یا کمیت اپلیکیشن ها نقش چندان پررنگی ندارند. آیا شما هم تا کنون تجربه مهاجرت به یک سیستم عامل دیگر را داشته‌اید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من خودم هردو سیستم عاملو داشتم و امتحان کردم ولی واقعا به یقین میگم اندروید یه چیز دیگس
    اصا خیلی دستت باز تره با اندروید