بهترین مپ های تاون هال 10 کلش آف کلنز

جدیدترین و بهترین مپ های تاون هال 10 کلش آف کلنز – به روز رسانی شده در 25 تیر 1400

اگر به دنبال بهترین مپ های تاون هال 10 کلش آف کلنز در دسته بندی‌های فارمینگ، تروفی، هیبرید و وار هستید در ادامه با ما و جدیدترین مپ های تاون هال 10 همراه باشید.

در بحبوحه بیماری کرونا و قرنطینه‌ای که هفته‌هاست گریبان‌گیر مردم شده، تعداد کاربران بازی‌های موبایلی افزایش چشمگیری داشته‌اند. اگر شما هم جزو آن دسته از بازیکنان هستید که پس از مدت‌ها به سراغ اکانت قدیمی‌تان رفته‌اید و یا در این روزها فرصت بیشتری برای توسعه دهکده‌تان دارید با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم بهترین نقشه های تاون هال 10 کلش آف کلنز را به شما ارائه کنیم.

همان‌طور که می‌دانید مخارج آپگرید ساختمان‌ها و نیروها در تاون هال 10 بسیار بالاست و دفاع از منابع ارزش زیادی دارد. با این وجود اگر همچنان می‌خواهید تنها تروفی بالایی نسبت به هم‌کلنی‌هایتان داشته باشید ناامید نشوید، چرا که مپ های مختلف تاون هال 10 را در انواع وار، فارمینگ، تروفی و هیبرید معرفی کرده‌ایم.

بهترین مپ های تاون هال 10 کلش آف کلنز : وار

نیازی به تاکید و یادآوری اهمیت وار و بخش جدید وار لیگ نیست، چرا که همه می‌دانند مپ قوی و دفاعی وار می‌تواند عامل برد یا باخت کلن باشد. بنابراین در انتخاب این مپ دقت زیادی به خرج دهید تا از بابت دهکده خودتان در وار نگرانی باقی نماند.

بهترین مپ‌های تاون هال 10 کلش آف کلنز : فارمینگ

بالاتر نیز گفتیم که مپ فارمینگ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تاون هال 10 باشد، اما معایب خودش را هم دارد. گرچه می‌توانید با حفظ هرچه بیشتر منابع، توسعه دهکده‌تان را نیز سرعت ببخشید اما در نیمه خالی لیوان سقوط تروفی‌ها قرار دارند و در رده‌بندی منطقه‌ای یا حتی کلن حرفی برای گفتن نخواهید داشت.

بهترین مپ‌های تاون هال 10 کلش آف کلنز : تروفی

اگر تصمیم دارید با افزایش تروفی در میان برترین‌های کلن یا منطقه دیده شوید مپ تروفی می‌تواند برای شما مناسب باشد. البته در این نوع مپ توجه چندانی به منابع نشده و چندان بعید نیست اگر پس از حمله حریف منابع زیادی از دست داده باشید، بنابراین باید زمان بیشتری در بازی صرف جمع‌آوری منابع قبلی و افزودن به آن‌ها سپری کنید.

بهترین مپ های تاون هال 10 کلش آف کلنز : هیبرید

در مپ‌های هیبریدی سعی شده تا منابع و تروفی هر دو در سطح معمولی حفظ شوند و به طور کلی شاهد بالانس بهتری در بازی خواهید بود. مپ‌های هیبریدی مورد علاقه تعداد زیادی از بازیکنان کلش آف کلنز بوده و راحتی بیشتری برای بازیکن به همراه دارد.

شما می‌توانید مپ‌های سایر تاون هال و بیلدر هال‌ها را با جست و جو در گجت نیوز بیابید تا پس از آپگرید تاون هال، همچنان بتوانید ساختمان‌هایتان را به شیوه مطمئنی بچینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. خیلی های و فوق العاده بود

  2. خیلی ممنون
    خیلی بدردم خورد

  3. باسلام وخسته نباشید لطفا مپ تاون ۱۲ واسه وار انتی۲و۳ هم بزارید ممنون میشم

  4. مگه کسی دیگه کلش بازی میکنه من دوساله که بازی نکردم

  5. میشه مقاله راجب کلش رویال هم بزارید و چند تا ترفند مبارزه کردن که جدید باشه یادمون بدین

  6. تون 12 تون 12 هم بزارررررید اینا خیلی خوبن

  7. اقا ممنون من تون ۱۰ هستم و مپ وار خوب نداشتم سپاس گذار

  8. اقا لطفا مپ تون 5 جزیره دوم کلش هم بزارید بسیار سپاس گذار

  9. اقا ممنون همینو میخواستم ممنون که سریع گذاشتید