بسته الحاقی جدید بازی ویچر ۳ با الهام از سریال Witcher ساخته خواهد شد

اخیراً مشخص شده که DLC جدید بازی ویچر ۳ – The Witcher 3: Wild Hunt با الهام از سریال محبوب و پرطرفدار شبکه نتفلیکس ساخته خواهد شد.

وقتی صحبت از استودیو لهستانی و مطرح سی‌دی پراجکت رد – CD Project Red به میان می‌آید، ناخودآگاه تمام توجهات به سمت بازی سایرپانک ۲۰۷۷ و حواشی پیرامون آن معطوف می‌شود؛ اما به‌هرحال نباید بازی ویچر ۳ را فراموش کنیم. اثری موفق و خوش‌ساخت که به اعتبار امروز استودیو سازنده‌اش کمک‌های فراوانی کرد. این عنوان نقش‌آفرینی با استقبال چشمگیری مواجه شد و باعث به وجود آمدن یک سریال تلویزیونی گردید. البته تمام بازی‌ها و مجموعه Witcher شبکه نتفلیکس، از کتاب‌های آندری ساپکوفسکی اقتباس شده‌اند. این سریال به گسترش هرچه بیشتر فرنچایز محبوب ویچر کمک کرد. حالا به نظر می‌رسد که استودیو سی‌دی پراجکت رد، می‌خواهد به جهان سریال Witcher ورود پیدا کند.

بازی ویچر ۳

طبق اخبار قبلی، می‌دانیم که بازی ویچر ۳ قرار است در سال جاری برای ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین پلی استیشن ۵ منتشر شود. استودیو سی‌دی پراجکت رد در توییتر، کاور آرت جدید و به‌روزرسانی‌شده‌ای را برای این نسخه به اشتراک گذاشت. تصویری که در آن، عنوان شبکه نتفلیکس خودنمایی می‌کند. آن‌‌ها با توجه به همین موضوع، تأیید کردند که بسته‌های الحاقی جدید و رایگان این عنوان، با الهام از سریال ویچر ساخته می‌شوند.

هنوز چیزی از جزئیات DLC بازی Witcher 3 نمی‌دانیم؛ همچنین مشخص نیست که آیا فقط در نسخه‌های نسل نهمی وجود دارد یا برای کنسول‌های نسل هشتم هم در دسترس خواهد بود. به احتمال زیاد در آینده، اطلاعات بیشتری راجع‌به بسته الحاقی جدید بازی ویچر ۳ منتشر خواهد شد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در حال حاضر برای کاربران پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین نسخه‌های نسل نهمی بازی ویچر ۳ نیز در سال جاری منتشر خواهند شد. اگر هم از طرفداران سریال نتفلیکس با عنوان The Witcher هستید، باید به شما بگوییم که فصل نخست این مجموعه به پایان رسیده است و فصل دوم، در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) نمایش داده خواهد شد.

نظر شما راجع‌به بازی ویچر ۳ چیست؟ آیا دلتان می‌خواهد خودتان با گرالت به جنگ شیاطین و نیروهای تاریکی بروید یا ترجیح می‌دهید از داخل قاب تلویزیون شاهد ماجراهای جذاب این مجموعه باشید؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.