میت بوک دی 15

هواوی مدل جدید لپ تاپ میت بوک دی 15 را در انگلستان عرضه کرد

میت بوک دی 15 – MateBook D 15 که به تازگی در انگلستان عرضه شده، مجهز به پردازنده نسل یازدهم Intel است. این لپ تاپ هواوی طراحی باریک و سبک دارد.

هواوی میت بوک دی 15 یک صفحه نمایش IPS ضد بازتاب با وضوح فول اچ‌دی دارد که از طراحی FullView برخوردار است. این پنل، محتوا را با نسبت 16 به 9 به تصویر می‌کشد و نسبت نمایشگر به بدنه 87 درصدی دارد. همچنین برای جلوگیری از خستگی و آسیب چشم‌ها، تاییدیه ایمنی TÜV Rheinland را کسب کرده است.

لپ تاپ هواوی میت بوک دی 15

اما از اجزای داخلی این لپ تاپ هواوی باید به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5 اشاره کنیم که مبتنی بر فناوری 10 نانومتری SuperFin است. این پردازنده چهار هسته‌ای، با کارت گرافیک مجتمع Iris Xe همراهی می‌شود. دستگاه، 16 گیگ رم DDR4 دو کاناله و 512 گیگ اس‌اس‌دی NVMe هم دارد.

هواوی برای کنترل حرارت هنگام کاربری سنگین، از فن خنک کننده با طراحی Shark Fin استفاده کرده است.

پشتیبانی از وای-فای 6، وجود حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور، دوربین جمع‌شونده و پشتیبانی از فناوری سوپر شارژ، دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این نوت بوک هستند.

قیمت لپ تاپ هواوی میت بوک دی 15

دستگاه در انگلستان، 750 پوند قیمت‌گذاری شده که معادل 1035 دلار آمریکاست. هم‌اکنون امکان خرید از طریق وب‌سایت رسمی هواوی و سایر فروشندگان معتبر آن کشور وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*