گارمین ویوو اسمارت 4

ردیاب سلامت گارمین ویوو اسمارت 4 با قابلیت‌های ویژه معرفی شد

ردیاب سلامت گارمین ویوو اسمارت 4 (Garmin Vivosmart 4) در جریان نمایشگاه IFA 2018 معرفی شد. این دستبند سلامتی گارمین قابلیت‌های ویژه‌ای داشته و قادر است مراحل مختلف خواب و سطوح انرژی کاربر را به صورت دقیق ردیابی کند.

گارمین جدیدترین ورژن دستبند هوشمند ویوو اسمارت را معرفی کرد که بر اساس ویژگی‌هایش، آن را باید رقیب مستقیم و اصلی فیت بیت شارژ 3 بدانیم. همانند ردیاب سلامت جدید فیت بیت، گارمین ویوو اسمارت 4 دارای یک سیستم مانیتور اکسیژن خون با نام “Pulse Ox” بوده و می‌تواند سطح اشباع اکسیژن طی شب را به منظور کمک به افزایش کیفیت خواب به خوبی مانیتور کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های گارمین ویوو اسمارت 4 امکان بررسی و ضبط مراحل مختلف خواب شما است، به همین دلیل می‌تواند مدت زمانی که در خواب رم و همنین خواب عمیق و سبک بوده‌اید را به سادگی اعلام کند. مشاهده این اطلاعات از طریق اپلیکیشن مخصوص گوشی هوشمند و تبلت Garmin Connect امکان‌پذیر است.

ردیابی میزان انرژی با گارمین ویوو اسمارت 4

از جمله قابلیت‌های جدید گارمین ویوو اسمارت 4 امکان اندازه‌گیری سطوح انرژی فرد بر اساس میزان استرس، میزان تغییر ضربان قلب، کیفیت خواب و میزان فعالیت است. اگر میزان “Body Battery Energy” بالا باشد به این معنی است که سطح انرژی شما بالا بوده و به همین دلیل مستعد انجام فعالیت‌های ورزشی و دیگر اعمال بدنی سنگین هستید، اما پایین بودن “Body Battery Energy” بر اساس ارزشیابی‌های گارمین ویوو اسمارت 4 نشان می‌دهد به عقیده این دستبند، می‌بایست بیشتر استراحت کنید و از انجام فعالیت‌های سنگین پرهیز کنید.

گارمین ویوو اسمارت 4

گارمین برای دست پیدا کردن به چنین قابلیتی، به وسیله بازطراحی سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب به کار رفته در مدل جدید، به خوبی ردپای استرس در بدن کاربر را پیدا می‌کند. در زمانی که این ردیاب سلامت احساس کند دچار استرس شده‌اید، به شما به منظور کشیدن نفس عمیق و عدم قرار دادن فشار بیشتر بر روی ذهن و قلب خود هشدار می‌دهد.

گارمین ویوو اسمارت 4

گارمین ویوو اسمارت 4 ضد آب بوده و می‌توان آن را همراه خود به زیر آب برد. با یک مرتبه شارژ کردن این ردیابی سلامت، حداکثر هفت روز می‌توان از آن استفاه کرد. قیمت گارمین ویوو اسمارت 4 برابر 130 دلار است که از دستبند رقیب آن یعنی فیت بین شارژ 3 نزدیک به 20 دلار ارزان‌تر تلقی می‌شود. با این حال نباید استفاده از یک نمایشگر نازکت‌در گارمین ویوو اسمارت 4 در مقایسه با رقیب آن را نادیده گرفت. اکنون می‌توان این دستبند هوشمن را از وب سایت گارمین و یا فروشگاه‌های آمازون و تارگت خریداری کرد..

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*