اسنپ مارکت

اسنپ مارکت ، عضو جدید خانواده‌ی بزرگ اسنپ

«اسنپ» و «هایپراستار» در زمینه‌ی عرضه و فروش آنلاین کالاهای تندمصرف و سوپرمارکتی همکاری خود را شروع کرده‌اند. این همکاری در قالب اپلیکیشن جدید اسنپ مارکت است. این سامانه تمامی مراحل عرضه کالای تندمصرف تا رسیدن آن به دست مشتری را شامل است.

فروشگاه آنلاین اسنپ مارکت تمامی شهر تهران را پوشش می‌دهد و کاربران اسنپ مارکت می‌توانند تمامی کالاهای سوپرمارکتی مورد نیاز خود را با استفاده از این اپلیکیشن و به صورت آنلاین و مستقیم از هایپراستار تهیه کنند. موفقیت اسنپ مارکت با توجه به تخصص ویژه‌ای که هر یک از این دو شرکت دارند دور از انتظار نیست.

هایپراستار در زمینه‌ی عرضه و فروش کالاهای تندمصرف نامی بسیار آشناست. این شرکت برای اولین‌بار در ایران توانست «هایپرمارکت» را در قالب فروشگاه‌های زنجیره‌ای راه‌اندازی کند و هم‌اکنون هم علاوه بر تهران، در چندین شهر بزرگ دیگر شعبه دارد. هایپراستار با تنوع بالای محصولات (هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر تنوع برند)، قیمت‌های مناسب و ارزان‌تر بودن شناخته می‌شود. در کنار هایپراستار، اسنپ و دیگر شرکت‌های این مجموعه، یعنی اسنپ فود، بامیلو و سرویس ویژه‌ی اسنپ باکس، توانسته‌اند در عرصه‌ی خدمات حمل و نقل آنلاین شهرت خوبی به دست آورند. اسنپ را می‌توان بزرگ‌ترین تاکسی اینترنتی درون‌شهری خاورمیانه دانست و البته در کنار آن، سرویس ویژه‌ی اسنپ باکس خدمات خوبی در زمینه‌ی حمل و نقل ارائه می‌کند. با این همه این دو شرکت برای موفقیت در زمینه‌ی عرضه و فروش کالاهای تندمصرف باید از پس چالش‌هایی اساسی بر بیایند.

چالش‌های اساسی برای موفقیت در زمینه‌ی عرضه و فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی از این قرار است: تامین، عرضه و دلیوری یا همان رساندن کالا به دست مشتری. در زمینه‌ی تامین کالا مساحت زیاد تحت پوشش و تعداد بالای کالاهای سوپرمارکتی و گردش سریع آن‌ها چالش‌زاست؛ به طوری که تعداد کالاهای موجود در فروشگاه‌های بزرگ به 10 هزار کالای مختلف می‌رسد. این امر نیاز به وجود انبارهای متعدد و مجهز در نقاط مختلف شهر را الزامی ممی‌کند. همچنین در زمینه‌ی عرضه، تنوع کالاها در هر خرید جزو مسائل اصلی است؛ به طوری که بر حسب تجربه‌ی جهانی، کاربران در هر خرید بیش از 15 مورد کالا را خریداری می‌کنند. در زمینه چالش سوم، یعنی دلیوری یا رساندن کالا به دست مشتری، هم ارسال سریع نقطه به نقطه کالا چالش اصلی است. در این میان برای مواجهه با چالش تامین کالا پراکندگی شعب هایپر نقش مهمی دارد و فراوانی و تنوع کالاها در شعب مختلف نگرانی کلی درباره‌ی تامین کالا را برطرف می‌کند. در مورد چالش عرضه نیز با توجه به تجربیات بسیار موفقی که اسنپ در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات آنلاین در قالب اپلیکیشن دارد، این شرکت می‌تواند از پس چالش انتخاب و عرضه‌ی کالاهای متنوع و مختلف بربیاید. علاوه‌ بر همه‌ی این‌ها، زیرساخت مناسب اسنپ باکس می‌تواند چالش ارسال سریع به نقاط متعدد شهر بزرگ تهران را از میان ببرد. با توجه به این برآیند باید دید اسنپ مارکت در مواجهه با این چالش‌ها چقدر موفق است.

اسنپ مارکت به تازگی فعالیت خود را شروع کرده و در راه رسیدن به موفقیت گام‌های بسیاری روبه‌روی خود می‌بیند. این سامانه در قالب اپلیکیشن و وب‌سایت فعالیت می‌کند و تمامی شهر تهران را پوشش می‌دهد. برای مشاهده‌ی وب‌سایت اسنپ مارکت شما می‌توانید به آدرس www.snapp.market مراجعه کنید. اپلیکیشن اندروید و آی او‌ اس اسنپ مارکت را هم می‌توانید از همین صفحه دانلود کنید یا برای نصب آن به اپ‌استورهای معتبر، مانند کافه بازار یا سیب اپ، سر بزنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*