اولین گوشی منعطف دنیا

سامسونگ عرضه اولین گوشی منعطف دنیا در سال 2018 را تایید کرد

از مد‌ت‌ها قبل می‌دانستیم اولین گوشی منعطف دنیا به زودی رونمایی خواهد شد، اما درباره سال و تاریخ دقیق آن اطلاعاتی نداشتیم. اکنون مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده نخستین گوشی انعطاف پذیر دنیا در سال جاری یعنی پیش از آغاز 2019 رسما معرفی خواهد شد.

بعد از این که اعلام شد موبایل انعطاف پذیر هواوی پیش از سامسونگ معرفی می‌شود، غول کره‌ای احساس خطر کرد، به همین دلیل به فرآیند تست نهایی اولین گوشی منعطف خود سرعت داده است. سامسونگ از مدتی قبل، تیمی متشکل از دویست نفر را سر و سامان داد تا به فرآیند انجام آزمایش‌ها و تست‌هایی نهایی پیش از عرضه اولین گوشی منعطف دنیا سرعت بخشیده و آن را ابتدای 2019 معرفی کند، اما از آنجایی که هواوی یک خطر جدی محسوب می‌شود، شرکت سرعت پیشرفت توسعه و‌ آزمایش گوشی را باز هم افزایش داده است.

معرفی اولین گوشی منعطف دنیا تا انتهای سال

رییس بخش موبایل سامسونگ طی یک مصاحبه اعلام کرد این شرکت در تلاش است اولین گوشی منعطف دنیا را هر چه زودتر و در سال 2018، که تا انتهای آن فقط چهار ماه باقی مانده است، معرفی کند. یکی دیگر از دلایل سرعت بخشیدن به روال معرفی و عرضه گوشی، پرسشنامه‌ای است که سامسونگ اخیرا در اختیار کاربرانش قرار داده بود. بر اساس آن، طرفداران شدیدا منتظر رونمایی نخستین گوشی انعطاف پذیر جهان هستند.

اولین گوشی منعطف دنیا

تا امروز، همه شایعات به معرفی گوشی منعطف سامسونگ در سال 2019 اشاره داشتند، اما صحبت مدیر عامل شرکت و همچنین افزایش تعداد افراد مسئول انجام آزمایش بر روی این گوشی نشان می‌دهد شرکت در تلاش است به فرآیند معرفی و عرضه سرعت ببخشد.

متاسفانه این مدیر درباره مشخصات فنی اولین گوشی منعطف دنیا هیچ اطلاعاتی در اختیار رسانه‌های خبری قرار نداد. با توجه به این که گوشی آتی در نوع خود کاملا منحصربه‌فرد و خاص تلقی می‌شود، بعید می‌دانیم همانند سایر پرچمداران شرکت، تا پیش از رونمایی رسمی به اطلاعات موثقی پیرامون آن دست پیدا کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. بالاخره کار خودشو کرد

  2. این گوشی مثل یک گوشی تاشو خواهد بود که قدیمیه

  3. صفحه نمایش اج رو کی اسکی رفته ؟ مگه همه مثل سامسونگن

  4. گوشی منعطف سامسونگ خیلی وقته معرفی شده ، منظورم دمپایی

  5. همونطور که سامسونگ زبان طراحی صفحه نمایش اج رو به دنیا معرفی کرد و باعث شد همه ازش الهام که چه عرض کنم،اسکی برن،باز هم سامسونگ الهام بخش این زبان طراحی خواهد بود و بقیه برندها هم خودشونو برای یک اسکی لذت بخش آماده میکنن

  6. خدا کنه حداقل چیر خوبی باشه مسخره نباشه

  7. فعلا که چیزی رو نکرده

  8. تا کعرفی شه ببینیم چی ساخته

  9. واقعا قدرتی گرفته سامسونگ توی ارزش سهام برند نفر 4 هست تو دنیا توی ریکینگ جهانی نفر 6 توی دنیا بین 500 تا برند کره ای نفر 1 توی 1000 تا برند توی اسیا نفر اول واقعا دمش گرم یه شرکت دیگه چی میخواد بین برند های کره ای برند رتبه 6 هست ال جی 112 هست توی دنیا واقعا سامسونگ عالی شده

  10. قطعا گوشی های خمیدهاینده مطمعنی دارن چون همه شرکت های دنیا دارن روش سرمایه گذاری میکنن
    سامسونگ زود تر شروع کرده و امسال میتونه یکه تاز باشه

  11. واقعا باید دید تو عمل کاراییش چقده
    ایا نسل گوشی های لمسی معمولی تمومه یا با شکست گوشی های خمیده دیگه کسی فکر گوشی خمیده نمیکنه ؟
    برا خودمم سواله