آیفون ایکس اس مکس

آیفون ایکس اس مکس نام گوشی 6.5 اینچی اپل خواهد بود + قیمت

آیفون ایکس اس مکس (Apple iPhone Xs Max) نام پرچمدار 2018 اپل است. به علاوه، ما حالا اطلاعات کاملی از قیمت این پرچمدار، آیفون ایکس اس (Apple iPhone Xs) و نسخه مقرون به صرفه 6.1 اینچی داریم.

هفته گذشته، نخستین رندر منتسب به آیفون های 2018 اپل به همراه نام احتمالی نسخه کوچکتر اولد -آیفون Xs- در اختیارمان قرار گرفت. پیش‌تر ما تصور می‌کردیم نسخه بزرگتر این گوشی با نام آیفون Xs پلاس عرضه می‌شود، ولی ظاهرا مدیران با تغییر روند نام‌گذاری محصولات خود، مدل 6.5 اینچی را با نامی متفاوت عرضه خواهند کرد.

مطابق با گزارش جدیدی که امروز منتشر شده است، بزرگترین تلفن هوشمند شرکت اپل با نام آیفون ایکس اس مکس روانه بازار خواهد شد. این اطلاعات توسط «دو منبع آشنا به برنامه‌های بازاریابی اپل» تایید شده است.

جدای از تغییر نام، می‌توان گفت آیفون Xs و Xs Max شباهت بسیاری به یکدیگر دارند؛ درست مثل آیفون 8 و آیفون 8 پلاس. این تلفن های هوشمند با طراحی یکسان، از یک سخت افزار بهره خواهند برد و احتمالا فقط مواردی همچون اندازه صفحه، وضوح نمایشگر و ظرفیت باتری تغییر خواهد کرد.

این دو گوشی با مدل 6.1 اینچی همراه خواهند شد؛ موبایلی که گفته می‌شود با صفحه نمایش LCD و فریم آلومینیومی، به منظور کاهش هزینه‌ها پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. هرچند، هنوز نام این مدل مقرون به صرفه مشخص نشده است.

آیفون ایکس اس مکس

در سوی دیگر، برخی منابع آلمانی با افشای قیمت آیفون های 2018 اپل توجه همگان را به خود جلب کرده‌اند. ظاهرا این افراد، همان‌هایی هستند که پیش‌تر برخی از اطلاعات دقیق را در اختیارمان قرار داده بودند.

قیمت آیفون ایکس اس مکس

فارغ از اینکه خریداران در کدام کشور زندگی می‌کنند، نسخه 6.1 اینچی آیفون با برچسب قیمت یکسان با آیفون 8 در زمان معرفی به فروش می‌رسد. آیفون Xs همانند آیفون 8 پلاس قیمت‌گذاری می‌شود و آیفون Xs مکس نیز هم‌قیمت آیفون ایکس در سال 2017 خواهد بود.

این یعنی در آمریکا، ارزان‌ترین مدل آیفون با برچسب قیمت 699 دلاری از راه می‌رسد، در حالی که برای خرید آیفون ایکس اس باید 799 دلار و برای خرید آیفون ایکس اس مکس ، 999 دلار پرداخت کرد. در آلمان، قیمت‌ها کمی بالاتر بوده و این گوشی ها به ترتیب با برچسب قیمت 799، 909 و 1149 یورو روانه بازار خواهند شد.

البته واضح است که ما در مورد قیمت نسخه پایه با 64 گیگابایت حافظه داخلی صحبت می‌کنیم. در این صورت، اختلاف قیمت برای مدل‌های دیگر، همانند سال گذشته خواهد بود. به عنوان مثال، در آلمان، افرادی که مایل به خرید نسخه 256 گیگابایتی باشند ناچار به پرداخت 170 یورو بیشتر هستند. در آمریکا باید 150 دلار بیشتر پرداخت کرد. این احتمال وجود دارد که امسال نسخه 512 گیگابایتی آیفون Xs و آیفون Xs مکس هم پیش روی کاربران قرار گیرد، اما فعلا قیمت آن نامشخص است.

هر سه مدل از آیفون های 2018 اپل با ظاهری مثل آیفون ایکس توسعه پیدا می‌کنند و در تمام آنها می‌توان بریدگی بالای صفحه و سیستم تشخیص چهره Face ID را پیدا کرد. به این موارد باید آی او اس 12، قاب پشتی شیشه‌ای با پشتیبانی از شارژ بی سیم و تراشه جدیدتر A12 را هم اضافه کرد. گوشی های جدید اپل در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) رسما رونمایی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. وقتی ما نیازمند خارجی ها باشیم میشه همین باید کالای داخلی تولید شه و ما هم همه موظفیم از اون استفاده کنیم

  2. جونن شرط میبندم همه گوشی ها رو بخوره

  3. اپل دیگه داره خیلی شاخ میشه

  4. اپل همیشه کارش درسته ای کاش میتونستم این گوشی داشته باشم

  5. به جای مکس پلاس میگذاشت بهتر بود و همخوانی هم داشت