گلکسی پی 1 سامسونگ

گلکسی پی 1 سامسونگ با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه عرضه می‌شود

گلکسی پی 1 سامسونگ (Samsung Galaxy P1) احتمالا با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه عرضه خواهد شد. ظاهرا این گوشی در کنار محصولات خانواده گلکسی R برای بازار چین در نظر گرفته شده‌اند.

اوایل جولای، یکی از منابع آگاه اعلام کرد که سامسونگ قصد دارد دو خانواده جدید از محصولات خود را با نام‌های Galaxy P و Galaxy R در چین معرفی کند. در حال حاضر، مشخص نیست که این خانواده‌ها چه محصولاتی را شامل می‌شوند، اما سری Galaxy P به عنوان موبایل های میان رده کره‌ای‌ها عرضه خواهند شد. مطابق با گزارشی که به تازگی منتشر شده است، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد غافلگیر کردن کاربران را دارد.

گلکسی پی 1 سامسونگ احتمالا فاقد ناچ خواهد بود

در واقع، نخستین گوشی از این خانواده قرار است ماه آینده میلادی با نام گلکسی P1 رونمایی شود. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی گلکسی پی ۱ سامسونگ در دست نیست، ولی می‌توان تجهیز آن به یکی از تراشه‌های خانواده اگزینوس و بهره‌گیری از 3 یا 4 گیگابایت رم را پیش‌بینی کرد. علاوه بر این، با در نظر داشتن عرضه در بازار کشور چین، احتمالا از سیستم دوربین دوگانه نیز استفاده خواهد شد. البته بر خلاف بسیاری از گوشی ها امروزی، بعید است سازندگان از بریدگی در بخش بالایی صفحه استفاده کنند.

“MMDDJ” در توییتی جداگانه می‌گوید مهم‌ترین ویژگی گلکسی P1 زیر نمایشگر آن قرار گرفته است. در حقیقت، همانند بسیاری از محصولات امروزی ممکن است میان رده بعدی سامسونگ با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه به دست کاربران برسد.

به هر صورت، این اطلاعات فعلا حدس و گمان هستند و توییت دوم این افشاگر می‌تواند در مورد یکی دیگر از محصولات سامسونگ برای بازار چین باشد. از طرفی، این ادعا با تغییر استراتژی سامسونگ برای معرفی فناوری های جدید در گوشی های میان رده، کاملا هم‌خوانی دارد. متاسفانه فعلا هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه دقیق و قیمت در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اس ده مگه قرارا تنبود اولین گوشی باشه که اثر انگشت زیر صفحه س

  2. از این غرتی بازیا خوشم نمیاد

  3. جدیده ؟؟؟
    پی اسمشو نشنیدم تا حالا