تحویل سیتروئن سی 3

سایپا در مورد تاخیر در تحویل سیتروئن سی 3 اطلاعیه صادر کرد

تحویل سیتروئن سی 3 به خریداران به دلیل مشکلات مربوط به تحریم و ترخیص قطعات از گمرک با تاخیر مواجه شده است. بر همین اساس، شرکت سایپا سیتروئن با صدور اطلاعیه‌ای در مورد خودروی سیتروئن C3 توضیح داد.

شرکت سایپا سیتروئن در مورد تاخیر در تحویل سیتروئن سی 3 (Citroen C3) اطلاعیه‌ای صادر کرد و توضیحاتی را به خریداران این خودروی تولید مشترک ارائه داده است. در ادامه، متن این اطلاعیه را مشاهده می‌کنید:

اطلاعیه سایپا درباره تحویل سیتروئن سی 3

قابل توجه مشتریان محترم شرکت سایپا سیتروئن

ضمن عرض پوزش به دلیل تاخیر به وجود آمده در روند تحویل خودروی سیتروئن سی 3، به استحضار می‌رساند این شرکت تمامی مساعی خود را در سرعت بخشیدن به روند ترخیص قطعات از گمرک و به حداقل رساندن تاخیر به وجود آمده به کار بسته و انتظار داریم در اولین فرصت ممکن نسبت به محقق نمودن تعهدات خود نائل شویم. از این که خودروی سیتروئن سی 3 تولیدی شرکت سایپا سیتروئن که مطابق با استانداردهای روز اروپا می‌باشد را انتخاب کرده‌اید از شما سپاس‌گزاریم.

گفتنی است خودروی سیتروئن C3 یکی از پرفروش ترین محصولات برند فرانسوی سیتروئن است که با همکاری سایپا در کارخانه کاشان به تولید می‌رسد و شرایط فروش آن برای اولین بار در اردیبهشت 97 با پیش پرداخت 60 میلیون تومانی اعلام شد. پس از اعمال تحریم‌ها و خروج گروه پژو سیتروئن از ایران، حرف و حدیث‌های زیادی در مورد این خودروی جدید شنیده شد و در ادامه با بروز مشکلات مربوط به ارز و ترخیص قطعات از گمرک، شاهد تاخیر در تحویل سیتروئن سی 3 به مشتریان بودیم. قرار بود این محصول از شهریورماه به خریداران تحویل داده شود و حالا شرکت سایپا سیتروئن مدعی شده که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. ماشین خیلی شیکیه و گرونه حتما تاخیر زدن که گرون تر بفروشن

  2. گمرک سایپا ایران خدرو بانک همه خلاف هم عمل میکنن

  3. خوبه مگه نمیگن پاییز 98 تحویل میدن خوب تا اون موقع همه چی ردیفه

  4. ماشین خیلی خوبیه البته برای بازار ایران اون موقع ها رو یادتونه دولت ماشین وارد کشور نمیکرد تا خودرو سازا ور شکست نشن حالا اینا ببین جواب ما رو چطور میدن

  5. ما جوانان ایرانی هر قدر هم طول بکشه صبر میکنیم تا از تولیدات داخلی استفاده کنیم و از محصولات غربی استفاده نمیکنیم
    احمد رضا

  6. دروغ میگن مخوان بزارن گرون تر بشه اینا یه جونورایین که ولشون کنی ادمو میخورن