ابعاد آیپد پرو 2018

مقایسه ابعاد آیپد پرو 2018 با آیپد پرو 2017 اپل

در مقایسه ابعاد آیپد پرو 2018 (Apple iPad Pro 2018) با آیپد پرو 2017، قصد داریم اندازه تبلت قبلی و تبلت آینده اپل را در کنار یکدیگر مقایسه کنیم. نسل جدید تبلت های اپل با نمایشگر کم‌حاشیه روانه بازار می‌شود.

طی چند ماه گذشته، شایعات بسیاری پیرامون نسل جدید آیپدهای اپل منتشر شده است که نشان می‌دهد این تبلت ها در کنار آیفون های 2018 معرفی می‌شوند. در رابطه با نسل جدید، موارد متعددی وجود دارد که می‌تواند ما را هیجان‌زده کند. طراحی یکی از همین موارد است که در کنار به‌کارگیری نرم افزار و سخت افزار جدید، آیپد 2018 را با نمایشگر کم‌حاشیه از دیگر محصولات متمایز می‌کند.

سال گذشته، آیپد پرو در دو نسخه 10.5 و 12.9 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفت. امسال نیز ممکن است این سناریو مجددا تکرار شود. ما اطلاعات چندانی در مورد نسخه 10.5 اینچی نداریم، اما پیش‌تر جزئیات مربوط به ابعاد نسخه 12.9 اینچی از طریق یک منبع قابل اعتماد به بیرون درز کرده است. تصور می‌کنید کاهش حاشیه‌های صفحه تا چه اندازه به کوچکتر شدن نسل جدید در مقایسه با نسخه 2017 کمک کرده است؟ تصاویری که وب‌سایت “PhoneArena” با تکیه بر اطلاعات موجود طراحی کرده، پاسخ این سوال را روشن می‌کند.

مقایسه ابعاد آیپد پرو 2018 و 2017

ابعاد آیپد پرو 2018

مطابق با شایعات اخیر، نسخه 2018 آیپد پرو ضمن حفظ اندازه نمایشگر، کوچکتر از نسخه 2017 آن خواهد بود. متاسفانه اطلاعاتی در مورد ابعاد مدل 10.5 اینچی در دست نیست، اما شاید با در نظر گرفتن اندازه مدل 12.9 اینچی، ابعاد احتمالی مدل کوچکتر را پیش‌بینی کرد. این تبلت احتمالا با ابعاد 227.2 در 173.5 میلی‌متر تولید خواهد شد.

ابعاد آیپد پرو 2018

مدل 2018 آیپد پرو اپل فاقد دکمه هوم و به تبع آن، تاچ آی دی خواهد بود. در عوض، همانند آیفون ایکس، سازندگان از رابط کاربری مبتنی بر ژست در کنار سیستم تشخیص چهره Face ID استفاده خواهند کرد. هرچند از آنجایی که Face ID در جهت پرتره کار می‌کند، این تصمیم برخی سوالات همچون «چگونه باید از این سیستم در حالت لنداسکیپ استفاده کرد؟» را مطرح می‌کند.

لازم به ذکر است که تصاویر پیش رو توسط وب‌سایت PhoneArena طراحی شده‌اند و ممکن است طراحی نسخه نهایی تغییر کند.

انتظار می‌رود نسل جدید تبلت های اپل، در رویداد روز چهارشنبه در کنار آیفون های 2018 رونمایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. کوچیک تر شده و گرون تر

  2. شاید دنیای موبایل خیلی اشباع شده باشه ولی دنیای تبلت خیلی جا واسه کار کردن داره و فقط اپل سامسونگ و مایکروسافت خیلی حرفه ای دارن کار میکنن روی ساخت تبلت هاشون

  3. حاشیه ها خیلی کم شده هم باعث شده حمل نقلش اسون بشه و هم تجربه کاربری باتری ارائه بده واقعا در دست گرفتنش لذت بخشه فقط نمیدونم چرا تراکم پیکسلی صفحه نمایششون رو نمیبرن بالا اخه پیکسلاش معلومه از فاصله نزدیک