دوربین گلکسی نوت 9 سامسونگ

دوربین گلکسی نوت 9 سامسونگ امتیاز 103 را از DxOMarK دریافت کرد

دوربین گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) با دریافت امتیاز 103 از وب‌سایت DxOMarK، بالاتر از پرچمدار HTC قرار گرفت. ظاهرا هنوز سامسونگ راهی طولانی را برای غلبه بر هواوی پیش رو دارد.

وب‌سایت DxOMarK که در زمینه نقد و بررسی دوربین‌ها فعالیت دارد، این روزها به عنوان معیاری برای مشخص کردن توانمندی دوربین‌ها شناخته شده است. کارشناسان این وب‌سایت، این‌بار سراغ پرچمدار تازه‌نفس کره‌ای‌ها رفته و با اعطای امتیاز 103 به این گوشی، آن را بالاتر از +U12 اچ تی سی قرار داده‌اند. هواوی پی 20 پرو نیز با امتیاز 109 هم‌چنان در جایگاه نخست قرار دارد.

دوربین گلکسی نوت 9 سامسونگ

به نظر می‌رسد عملکرد فوکوس خودکار در گلکسی نوت ۹ و ردیابی سوژه‌های در حال حرکت، در مقایسه با گلکسی اس 9 پلاس بهبود یافته است. علاوه بر این، سیستم لرزشگیر اپتیکال دوگانه نیز حالا استوارتر از گذشته شده است. تصاویر ضمن نویز پایین و نمایش بسیاری از جزئیات، رنگ‌های دلپذیری دارند (البته میزان جزئیات در برخی محیط‌های بسیار تاریک یا بسیار روشن کاهش پیدا می‌کرد). با این حال، دامنه دینامیکی دوربین در اغلب شرایط عملکرد خوبی داشت. دوربین تله فوتو، سطح خوبی از جزئیات را در زوم 4 مرحله‌ای حفظ می‌کرد و افکت بوکه نیز جلوه‌ای عالی به تصاویر می‌بخشید.

همچنین، فوکوس خودکار در قفل کردن روی سوژه خود، سرعت بالایی دارد و هنگام فیلم‌برداری هم به خوبی می‌تواند به ردیابی ادامه دهد. در ادامه می‌توانید جزئیات امتیاز DxOMarK برای دوربین گلکسی نوت 9 سامسونگ را مشاهده کنید:

دوربین گلکسی نوت 9 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. فقط سونی بقیه آشغال

  2. امتیاز خیلی قابل ملاحضه ای رو گرفته

  3. بنظر من از هواوی خیلی بهتره نباید پایین تر از اون قرار میگرفت

  4. هوواوی
    116 هزار کارمند در بخش تحقیق و توسعه داره
    مطمئن باشید شرکتی که اینقدر به علم اهمیت میده زودی هم پیشرفت میکنه
    من که باهاش خیلی حال میکنم حیف ک دلار نزاشت از محصولات جدیدش استفاده کنم

  5. سلام‌به همگی اقا معلومه نوت ۹ نمیرسه به هواوی p20 چون نوت پارسال اسکور ۹۴ بود الان طبیعی هست ۹ امتیاز نسبت به پارسال بیشتر شده و شده ۱۰۳ یهوی که ۲۰ امتیاز نمیاره که اپل xمیت ۱۰ پرو پارسال ۹۷ اوردن هر ۲ تا امسال ۹ امتیاز هم بیارن که میارن میشن ۱۰۶ گوگل پیکسل پارسال ۹۸ بود امسال میشه هم رده p20 پرو اگه نوت ۱۰۳ اورده چون پارسال ۹۴ بود ۳ امتیاز از اپل و هواوی کمتر از گوگل پیکسل هم ۴ امتیاز کمتر پس حتما گوگل پیکسلی که پارسال ۹۸ بود با ۴ امتیاز بیشتر از سام به ۱۰۷ میرسه اگه سام هم پارسال ۹۶ یا ۹۷ بود با ۱۰ امتیاز میشدمثل هواوی پس شما امتیاز پارسال رو باید بسنجی توقع داشتید از ۹۴ که پارسال بود بشه ۱۱۴ ۲۰ امتیاز بیاد بالا همچین چیزی امکان نداره

  6. نمره بالا یا پایین دکسو مارک نشان دهنده برتری دوربین گوشی ها نیست تو دیجی کالا مگ یه ویدیو کست 30دقیقه ای هست که مختصرتوضیح داده راجع به دکسو مارک و اون نمره ای که میدن حالا من نمیخوام صبحت های یه کیلپ 30 دقیقه ای را تایپ کنم عزیزان میتونن برن سرچ کنن ببینن؛ به عنوان مثال گلگسی اس 7 نمره 89 دکسو مارک را گرفت و اس 8 نمره 88 را ولی در عملکرد نه تنها اس دوربینش ضعیف تر از اس 7 نیست بلکه بهتر هم هست حالا یه عده میان نمره منفی یا مثبت میدن یا یه چیزی مینویسن در جواب عزیز برو سرچ کن 30 دقیقه وقتتو بذار براش قشنگ متوجه میشی نمیخواد بس کنی تا توضیح بخوای…

  7. بالاتر از اچ تیسی یو12 قرار ندادش.امتیازاشون برابر شدن