دوربین گلکسی نوت 9

اولین نمونه تصاویر ثبت‌شده با دوربین گلکسی نوت 9 سامسونگ

اولین نمونه‌ها از تصاویر ثبت‌شده با دوربین گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) منتشر شد. آیا دوربین گلکسی نوت ۹ به همان اندازه که ادعا شده بود، قوی هست؟

پرچمدار جدید سامسونگ که هفته گذشته شاهد معرفی آن بودیم، علاوه بر قدرت پردازشی بالا، به دوربین دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده تا بتوان تصاویر را با کیفیتی بسیار بالا ثبت کرد.

سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی از نوع زاویه گسترده با دیافراگم متغیر f1.5/2.4 بوده و به کاربران اجازه می‌دهد در محیط‌های پرنور یا کم‌نور تصاویر مختلف را ثبت کنند. سنسور 12 مگاپیکسلی دوم با لنز تله فوتو نیز علاوه بر افزایش دقت، زوم دو مرحله‌ای اپتیکال را امکان‌پذیر می‌کند. سامسونگ از لرزشگیر اپتیکال برای هر دو سنسور دوربین پشتی بهره برده است که در نتیجه آن، تارشدگی تصاویر به حداقل می‌رسند. اینجا هوش مصنوعی هم نقشی پررنگ را ایفا می‌کند و سامسونگ با اضافه کردن تشخیص هوشمندانه و بهینه‌سازی 20 نوع از صحنه‌های مختلف، کمک بسزایی به ثبت تصاویر باکیفیت کرده است.

در ادامه، مجموعه‌ای از 20 عکس مختلف که به کمک دوربین گلکسی نوت 9 ثبت شده است را جمع‌آوری کرده‌ایم که در یک قالب یک گالری می‌توانید آنها را تماشا کنید. برای مشاهده تصاویر با سایز و کیفیت اصلی نیز می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

نمونه تصاویر دوربین گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. واقعا ترکوند با این گوشیایی که روز به روز بهتر از قبلی میده بیرون

  2. بهترین اسمارت فون سال 2018…همه برن جلو بوق بزنن که ارباب داره میاد

  3. اون عکس ساختمونه خداست
    ولی بقیه عکسا یکم مشکل داره

  4. باید ورود این محصول ساخت غرب رو ممنوع کنن این خواسته نود و نه درصد مردم ایرانه

  5. واقعا عالیه . هواوی 1000 هم که بیاد هیچه

    • عزیزم زیاد ب خودت فشار نیار فعلا ما با نسل قبل گوشی های هواوی صدر جدول بهترین دوربین موبایل دنیا هستیم هنوز نسل جدید ک سری میت هست نیومده بزار بیاد بعد فکتو اگه تونستی از رو زمین جمع کن با هوش مصنوعی و پردازنده جدید تر و دوربین و امکانات حتی بهتر از پی بیست پرو

  6. عکس گل خیلی رنگش بی روح‌بود تو عکسی که شمعا گرفته بود اصلا به اطراف دپریین توجه نداره😕13میلیونم پولشه؟!این همه نقص حداقل باگوشیای دیگه میزاشتید دوربینشو

  7. یعنی واقعا کیفیتش اینه
    یه مقایسه با دوربین پی ۲۰ پرو هواوی و اپل ایکس بزارید ازش تا قضاوت کنیم

  8. با این قیمت که این داره معلومع باید اینجوری هم باشه

  9. نچ نچ نچ خدای دوربینه هاااا دیگ نیازی به خریدن این دوربین حرفه ای هم نیس .کیفیتو ببین جان من