ال جی وی 40

ال جی وی 40 در آستانه رونمایی رسمی قرار گرفت

گواهی NRR توسط یکی از آژانس‌های کره‌ای برای ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) صادر شد. ظاهرا مدیران با دریافت گواهی‌های لازم، پرچمدار ال جی را در آینده نزدیک معرفی خواهند کرد.

ال جی پیش از این، دو گوشی هوشمند را از سری V معرفی کرده است، اما فعلا خبری از معرفی V40 به عنوان یک جایگزین واقعی برای گوشی V30 نیست. ماه گذشته و زمانی که رندر منتسب به این گوشی با دوربین پشتی سه گانه در اختیار ما قرار گرفت، نسبت به معرفی وی ۴۰ تینکیو امیدوار شدیم، اما هنوز زمان معرفی این تلفن هوشمند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بعد از Global Certification Forum، حالا Korean NRR Agency گواهی مربوط به استفاده از شبکه LTE در کره جنوبی را برای دستگاهی با شماره مدل LM-V409N صادر کرده است که نشان می‌دهد ال جی وی 40 واقعا وجود دارد و در آینده بسیار نزدیک رونمایی می‌شود.

ال جی وی 40

مطابق با شایعات، گوشی جدید ال جی با دوربین سلفی دوگانه همراه می‌شود تا مجموعا 5 دوربین پیش روی کاربران باشد. به علاوه، ما وجود تراشه اسنپدراگون 845 و صفحه نمایش P-OLED را برای این گوشی پیش‌بینی می‌کنیم. پیش‌تر V35 ThinQ با 6 گیگابایت رم عرضه شده بود؛ در این صورت V40 ThinQ نیز با حداقل 6 گیگابایت حافظه رم به فروش می‌رسد. ال جی در زمینه به‌کارگیری اسپیکرهای استریو کمی از رقبا بازمانده است، ولی این ویژگی قرار است سرانجام تحت عنوان Stereo Boombox در کنار قابلیت‌های دیگری مثل Quad DAC و DTS:X Surround Sound به ال جی وی 40 اضافه شود.

ال جی وی 40

ال جی سال 2018 را با تغییر مدیر بخش موبایل آغاز کرده است؛ تصمیمی که به متحول شدن پروژه‌های تولید گوشی های هوشمند و تاخیر در عرضه G7 ThinQ (که معمولا در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شد) و V40 ThinQ (معمولا در نمایشگاه ایفا معرفی می‌شد) منتهی شد.