قیمت اپل واچ سری 4

تاریخ عرضه و قیمت اپل واچ سری 4 اعلام شد

اپل واچ سری ۴ (Apple Watch Series 4) به عنوان نسل جدید ساعت هوشمند محبوب و پرفروش اپل، رسما در کنفرانس سالانه اپل رونمایی شد. در ادامه، جزئیات مربوط به زمان عرضه و قیمت اپل واچ سری 4 را مشاهده می‌کنید.

اپل به صورت رسمی از نسل چهارم ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ سری 4 (Apple Watch Series 4) رونمایی کرد. بدون شک اپل می‌خواهد با نسل چهارم اپل واچ، سهم بیشتری از بازار را تصاحب کند. اپل واچ سری 4 با طراحی جدید در اندازه‌های مختلف، رنگ‌های بیشتر و بندهای متنوع‌تر نسبت به قبل عرضه می‌شود.

ویژگی‌های اپل واچ سری ۴ به همین جا ختم نمی‌شود و این ساعت هوشمند دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی چون پشت سرامیکی کبودرنگ، صفحه نمایش بزرگ‌تر و عمر باتری بیشتر به لطف استفاده از چیپست جدید S4 درون آن است.

اگر شما با شیوه قیمت‌گذاری گجت پوشیدنی اپل آشنا باشید حتما می‌دانید که قیمت این محصولات با توجه به قابلیت‌هایی چون اتصال به شبکه و یا اتصال و جفت شدن با گوشی آیفون برای استفاده از مودم همراه آن متفاوت است. این بار نیز برچسب‌های قیمت اپل واچ سری 4 بسته به این که ساعت شما دارای قابلیت اتصال LTE باشد یا خیر، تفاوت دارد، اما افزایش قیمت بیش از صد دلاری نسبت به نسل قبلی، قابل توجه است.

قیمت اپل واچ سری 4

قیمت اپل واچ سری 3قیمت اپل واچ سری 4 با قابلیت اتصالقیمت اپل واچ سری 4 با GPS
279 دلار499 دلار399 دلار

زمان عرضه اپل واچ سری 4

ساعت هوشمند جدید اپل از تاریخ 14 سپتامبر 2018 (23 شهریور 1397) پیش فروش می‌شود و از تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور 1397) به صورت رسمی عرضه خواهد شد. در تصاویر زیر می‌توانید اپراتورهای عرضه کننده و کشورهایی که در زمان عرضه رسمی، میزبان اپل واچ سری ۴ خواهند بود را مشاهده کنید:

قیمت اپل واچ سری 4 قیمت اپل واچ سری 4 قیمت اپل واچ سری 4