تصاویر قاب هواوی میت 20

تصاویر قاب هواوی میت 20 طراحی این گوشی را مشخص می‌کنند

تصاویر قاب هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) پیش از معرفی رسمی لو رفت. ظاهرا کاربران باید خود را برای ماژول مربعی دوربین و نمایشگر بسیار کم‌حاشیه آماده کنند.

گوشی های خانواده میت 20 تا یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شوند. در همین حال، یکی از کاربران توییتر با انتشار تصاویر قاب هواوی میت 20 توجه همگان را به خود جلب کرده است. عکس‌های منتشر شده، برش‌های مخصوص دوربین، پورت‌ها و اسکنر اثر انگشت را به تصویر می‌کشند. محصولات جدید هواوی قرار است با سه عضو جدید میت 20، میت 20 پرو و میت 20 پورشه دیزاین به جنگ پرچمداران بروند.

تصاویر قاب هواوی میت 20

در طراحی پرچمدار جدید هواوی، برای نخستین بار از یک ماژول مربعی برای دوربین سه گانه پشتی استفاده می‌شود تا محصولی متفاوت از پی 20 پرو پیش روی ما قرار گیرد. مطابق با تصاویری که پیش‌تر دیده بودیم، ظاهرا فلاش LED هم روی همین ماژول قرار خواهد گرفت.

وجود بریدگی مخصوص اسکنر اثر انگشت پشتی، شایعات مربوط به تعبیه این حسگر در زیر صفحه نمایش را رد می‌کند. در این تصاویر می‌توان برش‌هایی مخصوص اسپیکر، پورت شارژ و جک صدا را در بخش پایینی پیدا کرد. به علاوه، کلیدهای کنترل حجم صدا و پاور در بخش راستی و خشاب سیم‌کارت در بخش چپی تعبیه خواهند شد.

در میان تصاویر منتشرشده، خود گوشی نیز با نمایشگری کم‌حاشیه و ناچ قطره آّب نمایش داده شده است که با اطلاعات قبلی به خوبی هم‌خوانی دارد. در سوی دیگر، میت 20 پرو با بریدگی عریض‌تر توسعه پیدا خواهد کرد. محصولات پیش رو، نخستین اسمارت فون های هواوی با تراشه 7 نانومتری کایرین 980 خواهند بود.

تصاویر قاب هواوی میت 20