رندر گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال

انتشار جدیدترین رندر گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال

جدیدترین رندر گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) به انتشار رسید. این رندر جزئیات بیشتری از نمایشگر و طراحی قاب پشتی گوشی گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را به نمایش می‌گذارد.

تا به امروز ما رندرهای زیادی از گوشی های جدید پیکسل را دیده‌ایم و به لطف یک پست توییتری جدید که توسط Ishan Agarwal  به انتشار رسیده، به نظر می‌رسد که ما می‌توانیم جدیدترین و نزدیک‌ترین رندر گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال را مشاهده کنیم. این رندر تازه می‌تواند آنچه در ذهن گوگل برای طراحی و تولید جدیدترین گوشی هوشمندش می‌گذرد را به ما نشان دهد.

رندر گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال

البته مشخص نیست که آیا جدیدترین رندر گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال واقعا مربوط به همین گوشی است، اما هرآنچه ما تا به حال در مورد پرچمدارهای جدید گوگل شنیده‌ایم را می‌توان در این تصویر تازه به انتشار رسیده مشاهده کرد. برخی از چیزهایی که منابع Agarwal به وی گفته‌اند عبارت از تجهیز به یک قاب پشتی شیشه‌ای مات و برخی المان‌ها از جنس پلاستیک است، گرچه اینطور به نظر می‌رسد که گوگل برای پوشش برخی دیگر از المان‌های گوشی خود از فلز نیز استفاده کرده باشد.

این نمای جدید دیگری از گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال است. به نقل از منابع، این دیوایس به قاب پشتی شیشه‌ای مات با برخی قطعات پلاستیکی (یا فلزی) مجهز خواهد بود. همچنین یک اسلات سیم کارت نیز در پایین قرار دارد – Ishan Agarwal

وی همچنین اشاره کرده است که فضای کافی برای حضور یک اسلات سیم کارت در پایین قاب گوشی تعبیه شده است. تصاویر همچنین از تکه‌ی بریده‌ای در بالای نمایشگر مدل XL خبر می‌دهند که می‌تواند انتظار اکثر کاربران گوشی های امروزی از این محصول باشد. اما خبر خوب برای شما اگر از طرفداران طراحی ناچ نمایشگر نیستید اینکه مدل اصلی گوگل پیکسل 3 فاقد چنین تکه‌ی بریده شده‌ای است.

گوگل اخیرا تایید کرده است که در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر ماه) میزبان یک رویداد خبری ویژه برای معرفی نسل جدید گوشی های Pixel خود است. انتظار می‌رود در کنار این گوشی های جدید گوگل از دیوایس‌های دیگری شامل یک تبلت جدید به نام پیکسل بوک نیز پرده برداری کند.