سرفیس پرو 6 مایکروسافت

مشخصات و تصاویر سرفیس پرو 6 مایکروسافت به بیرون درز کرد

گالری تصاویر و جزئیات تازه‌ای از سرفیس پرو 6 مایکروسافت (Microsoft Surface Pro 6) به بیرون درز پیدا کرد. تبلت دو کاره سرفیس پرو ۶ هفته آینده معرفی می‌شود.

اگر منتظر ملاقات با سرفیس پرو 6 مایکروسافت هستید، خبر خوب اینکه در آینده‌ای نزدیک می‌توانید آن را مشاهده کنید. با توجه به تصاویر نگاه نزدیکی که توسط یک فرد ویتمانی به انتشار رسیده، اینطور به نظر می‌رسد که سرفیس پرو ۶ تفاوت چندانی با نسل گذشته‌ی خود نخواهد داشت و شباهت‌های زیادی بین آن‌ها حاکم است. و این به معنای حضور متداول یک درگاه USB‌ نوع C بر روی این تبلت است. این تبلت همچنان از یک درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برد، یک درگاه سایز کامل USB، یک درگاه mini Display و یک درگاه سرفیس کانکتور نیز بر روی آن تعبیه شده است. این در حالیست که در گزارش‌های پیشین ادعا می‌شد مایکروسافت قرار است تغییرات انبوهی را در طراحی و مشخصات تبلت هیبریدی سرفیس پرو خود اعمال کند.

تغییرات اندک در سرفیس پرو 6 مایکروسافت

سرفیس پرو 6 مایکروسافت

سرفیس پرو 6 مایکروسافت مطابق نسل گذشته‌ی خود به یک نمایشگر 12.3 اینچی با وضوح 2736 در 1824 پیکسل تجهیز خواهد بود تا از این حیث نیز نسبت به قبل بی‌تغییر باشد. مطابق انتظار پردازنده داخلی این تبلت نیز به‌روز خواهد شد. به نظر می‌رسد یک پردازنده نسل هشتمی Core i5 اینتل در قلب تپنده‌ی سرفیس پرو 2018 قرار دارد که ارائه کننده قدرت بیشتر و مصرف انرژی کمتر نسبت به نسل گذشته خواهد بود. اما طراحی این تبلت نیز دستخوش تغییرات اندکی خواهد شد؛ به طور مثال لبه‌های آن گردتر شده‌اند تا در دستگیری آن ساده‌تر شود. یک رم 8 گیگابایتی در داخل قرار گرفته و یک حافظه 128 گیگابایتی نیز به صورت پیشفرض در دسترس کاربران است. ویندوز 10 به صورت پیشفرض بر روی این تبلت دو کاره نصب شده و به بلوتوث 4.1 نیز مجهز است.

شما می‌توانید تمامی تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از سرقیس پرو 6 مایکروسافت را در زیر ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. واقعا تبلت های مایکروسافت عالین من سرفیس4 دارم و واسه کارای دانشجوییم گرفتم و نسبت به کسایی که لب تاب گرفتن خیلی راضی تریم فقط دی وی دی رایتر نداره که یکم کارو سخت کرده ولی جا به جاییش اسونه

  2. چ باریک و زیباست

  3. که چی به دست ما که نمیرسه

  4. هر چی هم باشه به پای ایپد های اپل نمیرسه فقط ای او اس یکم محدود تره ولی ویندوز قابلیتاش بیش تره

  5. محمد جواد خان زاده درباری

    و اما نظرم خوب به نظر من تبلت های مایکروسافت خیلی گرونن سرفیس 5 حتی موقع ارزونی 5 تومن پولش بود و اینکه که صفحه نمایششون چرا انقده تراکم پیکسلیش کمه منظورم همه تبلت هاست نه فقط این

  6. محمد جواد خان زاده درباری

    سلام اقا ببخشید توی خط اخر مقاله به جای کلمه سرفیس نوشتین سرقیس یه نگاه کنید متوجه میشین