اندروید 9 پای برای نوکیا 7 پلاس

آپدیت اندروید 9 پای برای نوکیا 7 پلاس منتشر شد

آپدیت اندروید 9 پای برای نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) منتشر شد. به‌روزرسانی اندروید 9 برای نوکیا 7 پلاس به عنوان یک میان‌رده، در حالی منتشر شده که هنوز بسیاری از پرچمداران گوشی‌سازان مطرح دنیا، به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید جدید را دریافت نکرده‌اند.

اچ ام دی گلوبال وعده داده بود نوکیا 7 پلاس نخستین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که تا انتهای ماه سپتامبر، آپدیت سیستم عامل اندروید 9 پای را دریافت می‌کند. اکنون که به بیست و هشتمین روز این ماه رسید‌ه‌ایم، وعده شرکت تبدیل به حقیقت شده و انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای نوکیا 7 پلاس آغاز شده است.

اندروید 9 پای برای نوکیا 7 پلاس

از آن جایی که اچ ام دی گلوبال، گوشی های هوشمندش را به اندروید خام مجهز می‌کند، تجربه استفاده از اندروید 9 پای در نوکیا 7 پلاس همانند زمان استفاده از گوشی های سری پیکسل خود گوگل خواهد بود. به عنوان برخی از قابلیت‌های سیستم عامل جدید می‌توان به وجود داشبورد تندرستی دیجیتال (Digital Wellbeing Dashboard)، باتری انطباق‌پذیر (Adaptive Battery) و روشنایی نمایشگر انطباق‌پذیر (Adaptive Brightness) اشاره کرد.

همچنین دکمه‌های ناوبری سه گانه همیشگی، جای خود را به ژست‌های حرکتی جدید داد‌ه‌اند. انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای نوکیا 7 پلاس هم‌اکنون آغاز شده و انتظار داریم تا چند روز آینده، کاربران گوشی در سراسر دنیا، قادر به دریافت این‌ به‌روزرسانی 1400 مگابایتی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. امروز بیست مهر برای ۷ پلاس کاربران منطقه خاور میانیه منتشر شد

  2. اگه وسه 7 پلاس 2016 باشه که عالیه ولی اگه واسه 7 پلاس 2017 باشه فک کنم حس اون اندروید صفر رو نداشته باشه

  3. الان واسه نوکیا 7 پلاس چه سالی عرضه شده ؟ برا 2016 هم اومده؟

  4. خوب مگه نوکیا 7 پلاس اندروید وان نیست و قراره تمام نسخه های اندروید رو در زمان ارائه برای پیکسل های گوگل دریاف بکنه پس چرا انقده دیر واسشون اومده

  5. چرا اینقدر دیر واسه نوکیا منتشر شده