لپ تاپ Alienware m15

لپ تاپ Alienware m15 ؛ باریکترین لپ تاپ گیمینگ 15 اینچی الین ویر

لپ تاپ Alienware m15 کمپانی دل یکی از باریکترین لپ تاپ های گیمینگ جهان است که به تازگی معرفی شده است. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت لپ تاپ الین ویر ام 15 بیشتر آشنا شوید.

برند الین ویر تحت امر دل از یک لپ تاپ گیمینگ جدید به نام M15 پرده برداری کرده است. دل پا جای پای شرکت‌هایی همچون ریزر و MSI گذاشته است و ادعا می‌کند لپ تاپ Alienware m15 باریکترین و سبکترین لپ تاپ 15 اینچی گیمینگ جهان است.

لپ تاپ Alienware m15 تمام چیزی که از یک لپ تاپ گیمینگ سال 2018 انتظار دارید را در بر می‌گیرد: یک طراحی باریکتر Max-Q‌ از انویدیا که عملکرد بهتری را برای یک لپ تاپ به ارمغان میاورد، پردازنده نسل هشتمی اینتل، تا 32 گیگابایت رم و گزینه‌های مختلف برای حافظه که می‌توانید با قیمت‌های مختلف آن را خریداری کنید. مشتریان همچنین می‌توانند بین یک نمایشگر Full HD با نرخ 60 هرتز، یک نمایشگر Full HD با نرخ 144 هرتز و یک نمایشگر UHD با نرخ 60 هرتز یکی را بسته به نیازهایشان برگزینند.

لپ تاپ Alienware m15

طراحی، بزرگ‌ترین تفاوت لپ تاپ Alienware m15 نسبت به مدل‌های پیشین لپ تاپ های الین ویر است و وقتی آن‌ها را کنار یکدیگر می‌گذاریم، این تفاوت محسوس است. لپ تاپ جدید m15 ارائه کننده حاشیه‌های نمایشگر باریک، یک بدنه‌ی کوچکتر و ظاهری زیباتر از لپ تاپ های قدیمی الین ویر است. این لپ تاپ جدید از وزن 2.1 کیلوگرم برخوردار بوده و ضخامت آن نیز 21 میلی‌متر است. در مقایسه با این لپ تاپ گیمینگ، ریزر بلید 2018 (که بهترین لپ تاپ گیمینگ جهان است) تنها چند گرم سبک‌تر بوده و ضخامت آن نیز 17 میلی‌متر است. با این حال الین ویر ادعا می‌کند این محصول باریکترین لپ تاپ ساخته شده توسط این شرکت است و می‌تواند با نسخه 13 اینچی آخرین لپ تاپشان که 2.6 کیلوگرم وزن داشت و 14 درصد ضخیم‌تر از m15 است، برابری کند.

الین ویر همچنین کیبورد این لپ تاپ را به سبک جزیره‌ای طراحی کرده است (نگران نباشید، همچنان نور پس زمینه وجود دارد) و تمام کلیدهای شماره و ترک پد در یک پد لمسی مدرن جدید ادغام شده‌اند. از درگاه‌های این لپ تاپ می‌توان به 3 درگاه USB، یک درگاه USB نوع C تاندربولت 3، درگاه HDMI و Mini DisplayPorts، اترنت و پلاگین تقویت کننده گرافیکی اختصاصی الین ویر اشاره کرد.

لپ تاپ Alienware m15 باریکترین یا سبکترین لپ تاپ جهان نیست، با این حال یک لپ تاپ الین ویر همچنان یک لپ تاپ الین ویر است و این به معنای عملکرد گیمینگ سطح بالا برای لذت بردن تمام منظوره از بازی های روز دنیا است. اما برخلاف دیگر لپ تاپ های Max Q حاضر در بازار، m15 نخستین محصول عرضه شده توسط الین ویر است که چه خوشتان بیایید چه نیاید، یک لپ تاپ گیمینگ عالی است. اندازه و وزن آن نیز می‌تواند گزینه‌ی قابل اعتماد در کامپیوترهای امروزی است.

قیمت لپ تاپ Alienware m15

لپ تاپ Alienware m15 قرار است از 25 اکتبر (3 آبان ماه) با آغاز قیمت 1099 دلار به فروش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. دالان ینی این 14 میلیون تومنه؟؟؟

  2. اوف چ لبتاب خفتنیه