تبلت Pixel Slate گوگل

تبلت Pixel Slate گوگل معرفی شد؛ نماینده کروم بوک برای رقابت با آیپد پرو و سرفیس پرو

تبلت Pixel Slate گوگل رسما معرفی شد. پیکسل اسلیت یک تبلت مجهز به پلتفرم کروم او اس همراه با سخت افزار بالارده و قیمت گران است. در ادامه بیشتر با تبلت جدید گوگل آشنا شوید.

گوگل در کنار رونمایی از جدیدترین گوشی های هوشمند خود، گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال از یک تبلت جدید سری پیکسل پرده برداری کرد که با یک کیبورد جدا شدنی می‌خواهد به جنگ آیپد پرو و سرفیس پرو برود. تبلت Pixel Slate گوگل یک تبلت مجهز به پلتفرم کروم او اس همراه با یک کیبورد کاور جداشدنی است که از این تبلت دیوایسی شبیه به یک لپ تاپ می‌سازد.

البته اطلاعات کاملی از این تبلت کرومی اعلام نشده است، اما یک ویدیو از سوی گوگل در رویداد پیکسل 2018 به نمایش گذاشته شد که نشان می‌دهد تبلت Pixel Slate گوگل همراه با یک کیبورد مجهز به دکمه‌های دایره‌ای شکل به عرضه خواهد رسید. استفاده از چنین کلیدهایی بر روی کیبوردها مرسوم نیست. در اینجا نور پس زمینه نیز برای کلیدهای کیبورد در نظر گرفته شده است.

تبلت Pixel Slate گوگل

این دومین تلاش گوگل برای ساخت یک تبلت با برند پیکسل است. آخرین تبلت آن‌ها گوگل پیکسل سی نام داشت که آن هم از یک کیبورد کاور جداشدنی برخوردار بود، اما به پلتفرم اندروید تجهیز شده بود؛ هیچگاه اپلیکیشن های اندرویدی برای استفاده بر روی تبلت ها بهینه نشدند. در دستی دیگر تبلت پیکسل اسلیت شاید بتواند بهترین تبلت نوع خود در بازار باشد. آن اجرا کننده پلتفرم کروم است که بر روی لپ تاپ ها نیز به خوبی کار می‌کند و می‌تواند از اپلیکیشن های اندرویدی نیز پشتیبانی کند.

تبلت Pixel Slate گوگل

این از تبلت جدید گوگل یک آینده‌ی امیدوارکننده‌تر نسبت به پیکسل سی می‌سازد، اما نمی‌تواند تضمین کننده موفقیتش باشد. کروم او اس در ابتدا بر روی تبلت ها قابل اجرا بود و نتایج امیدوارکننده‌ای از آن به دست نیامده بود، اما گوگل طی ماه‌های گذشته به خوبی بر روی توسعه آن کار کرده است تا کاربران بتوانند اتکای بیشتری بر روی خرید محصولات مجهز به پلتفرم کروم او اس کنند.

تبلت Pixel Slate گوگل از اسپیکرهای استریو جلویی، دوربین سلفی و پشتی 8 مگاپیکسلی و نمایشگری با فناوری LCD برخوردار است که به گفته‌ی گوگل، این نمایشگر به مراتب سریع‌تر و کارآمدتر از یک نمایشگر ال سی دی استاندارد است.

قیمت تبلت Pixel Slate گوگل

تبلت جدید گوگل قرار است با قیمت پایه 599 دلار به عرضه برسد. کیبورد آن نیز به صورت جداگانه با قیمت 199 دلار به فروش خواهد رسید، در حالی که قیمت قلم هوشمند آن 99 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چخبره مگه سر اوردن