حاشیه آیفون ایکس آر

هواوی با نشانه گرفتن حاشیه آیفون ایکس آر ، برای پرچمدار جدید خود تبلیغ کرد!

هنگامی که اپل از مدل‌های 2018 آیفون رونمایی کرد، همگان شاهد تشابه ظاهری آن‌ها بودند. البته حاشیه آیفون ایکس آر که قیمت ارزان‌تری دارد، بیشتر به چشم می‌آید؛ اما پهنای حاشیه‌ پیرامون نمایشگر دستگاه دقیقا چقدر است؟ ظاهرا برای اطلاع از این موضوع، باید منتظر می‌ماندیم تا هواوی دست به کار شود.

بر اساس محاسبات دقیق کمپانی چینی، حاشیه آیفون ایکس آر 5.1 میلی‌متر پهنا دارد؛ این درحالیست که حاشیه اطراف نمایشگر آیفون ایکس اس مکس، 4.0 میلی‌متر اندازه‌گیری شده است. شاید اختلاف 1.1 میلی‌متری چندان قابل توجه نباشد، اما هنگامی که ابعاد و سایز نمایشگر دو دستگاه را نیز وارد معادله بکنیم، اختلاف بارزتر می‌شود. در واقع باید گفت که حاشیه آیفون ایکس آر 27.5 درصد بیشتر است.

علاوه بر این، در اندازه‌گیری ابعاد ناچ آیفون ایکس آر هم به عدد بزرگتری در قیاس با مدل ایکس اس مکس می‌رسیم (35.1 میلی‌متر در برابر 34.5 میلی‌متر).

حاشیه هواوی میت 20 پرو

هواوی تمامی این اطلاعات را روی استیج مراسم رونمایی از خانواده میت 20 پرو در قالب چند اسلاید و با یک هدف خاص ارائه داد: اینکه نشان دهد نمایشگر خمیده‌ی پرچمدار جدیدش، در عین بزرگ بودن تا چه حد کم حاشیه است و به مخاطبان القا کند که هواوی میت 20 پرو در قیاس با آیفون Xs Max و آیفون XR، بسیار خوش‌دست‌تر خواهد بود. تصویر فوق به حاشیه 2.1 میلی‌متری نمایشگر میت 20 پرو و ناچ 32.8 میلی‌متری آن اشاره دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. این رو باید به یاد داشته باشیم که همه چیز در خوش دستی یا باطری خلاصه نمیشه.سیستم عامل منحصر به فرد گوشیهای اپل.همچنین امنیت . نواوری و کانفیگ کامل نرم افزار با سخت افزار رو هم باید ذکر کرد

  2. چه رویی داره این هواوی

  3. اینم نمیگه که طراحی نمایشگر اج رو از سامسونگ اسکی رفته،یک تشکر واسه این اسکی از سامسونگ برو بی معرفت..خخخ

    • سامسونگ ک هفته پیش اومد پی 20پرو رو با اسمa7جدیدش رونمایی کرد تشکر کرد از هواوی؟؟؟اسکی ک چ عرض کتم قشنگ خوده پی 20پرو ورداشته با اسم a7معرفی کرد. بیشرف حتی ب رنگام رحم نکرد،، خجالتم خوب چیزیه والا

  4. تبلیغ نیست بیشتر ایفونو مسخره کرده

  5. اپل همیشه بهترینه

  6. چ گیری داده به ای اپل بدبخت

  7. رسماً اپل رو با خاک یکسان کرده، بنده خدا فن های اپل دیگه نمیتونن بگن ما بهترینیم هخخخخخ