باتری گوشی میت 20 پرو

هواوی سرمست از قابلیت‌های باتری گوشی میت 20 پرو ، اپل را دست انداخت

باتری گوشی میت 20 پرو که ظرفیتی معادل 4200 میلی‌آمپر ساعت دارد، قادر به تغذیه باتری سایر دستگاه‌های تحت استاندارد Qi است. این قابلیت در کنار پشتیبانی هواوی میت ۲۰ پرو (Mate 20 Pro) از فناوری شارژ پرسرعت، نیش و کنایه زدن سران هواوی به اپل را در پی داشت.

سرانجام گوشی‌های هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو در کنار دو عضو دیگر از این خانواده رونمایی شدند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این پرچمداران و مایه مباهات سران کمپانی چینی، باتری توانمند آن‌هاست. این گوشی ها قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات (در حالت سیمی) و 15 وات (در حالت بی‌سیم) هستند. ویژگی منحصر به فرد باتری گوشی میت 20 پرو اما، قابلیتی موسوم به شارژ وایرلس معکوس (Reverse Wireless Charging) است که از طریق آن، می‌توان گوشی را به عنوان یک پد شارژ بی سیم مورد استفاده قرار داد و اقدام به تغذیه باتری سایر دستگاه‌های سازگار با استاندارد Qi کرد.

وجود چنین قابلیتی در یک گوشی هوشمند، سبب می‌شود که خواسته یا ناخواسته ذهن مخاطبان به سمت مقایسه آن با سایر پرچمداران بازار موبایل سوق داده شود. کمپانی چینی نیز در مراسم رونمایی از محصولات تازه خود، این فرصت را برای دست انداختن اپل از دست نداد. یکی از سران هواوی با اشاره به شارژر 5 واتی مدل‌های 2018 آیفون، جمله‌ای کنایه‌آمیز با این مضمون گفت:

در شرایط بغرنج، حتی می‌توانید روی باتری گوشی میت 20 پرو برای شارژ آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس حساب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. هواوی هیچ وقت نمتونه جای اپل و بگیره

  2. اپل چقدر خار شده که اینجوری دستش بندازن

  3. خخخ گیری داده با ایفون

  4. ولی خودمونیم ها هواوی زیادی مغرور شده

  5. اپل هیچ وقت دست نمی افته