دوربین شیائومی می میکس 3

دوربین شیائومی می میکس 3 چه امتیازی از DxOMark گرفت؟

سایت DxOMark امتیازهای به دست آمده توسط دوربین شیائومی می میکس 3 (Xiaomi Mi Mix 3) را به انتشار رساند. شیائومی می میکس ۳ به یک ماژول دوربین دوگانه پشتی 12 + 12 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

وب‌سایت DxOMark خیلی سریع پس از رونمایی از جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی، امتیازهای دریافت شده توسط دوربین شیائومی می میکس 3 از آزمایش‌هایش را به انتشار رساند. دوربین دوگانه این گوشی موفق شده به طور ترکیبی امتیاز 103 را به دست آورد، در حالی که امتیاز مختص قدرت عکاسی این دوربین 108 و فیلمبرداری آن نیز 93 بوده است.

در مقایسه با دوربین شیائومی می میکس 3 ، گلکسی نوت 9 سامسونگ امتیاز برابر 103 را به دست آورده است، اما آیفون ایکس اس مکس با امتیاز 105 و هواوی پی 20 پرو نیز با امتیاز 109 بالاتر از این دو پرچمدار قرار گرفته‌اند. امتیاز بخش عکاسی این گوشی نیز 108 بوده که کمی بیشتر از امتیاز 107 گلکسی نوت 9 خواهد بود.

امتیاز DxOMark دوربین شیائومی می میکس 3 مشابه گلکسی نوت 9 سامسونگ است.

DxOMark دوربین شیائومی می میکس را برای فوکوس خودکار سریع و قابل اطمینانش چه در عکاسی و چه در فیلمبرداری مورد ستایش قرار داده است. این دوربین دوگانه از محدوده دینامیک وسیع، وایت بالانس دقیق و رنگ‌های زنده‌ای بهره می‌برد. شاید نکته‌ای که باعث شده بخش فیلمبرداری و عکاسی این گوشی امتیاز بیشتری را نگیرند، سطح بالای انتشار نویز بوده است. برخی از رنگ‌ها در صحنه‌های داخلی نیز با یکدیگر ادغام می‌شوند. شما می‌توانید تمام جزئیات مربوط به این بررسی را از طریق سایت DxOMark مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با این حجساب باید منتظر یه دوربین خوب دیگه باشیم

  2. هرچی برنمد چینیه شدن خدای دوربین