صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس

جزئیات جدیدی از صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس لو رفت

جزئیات تازه‌ای از صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S10) به بیرون درز کرده است. از مهم‌ترین قابلیت‌های گلکسی اس ۱۰ پلاس می‌توان به حضور یک دوربین سلفی زیر صفحه نمایش گوشی اشاره کرد.

تنها چند ساعت پس از انتشار یک گزارش که برخی از جزئیات مربوط به گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 10 را به انتشار رساند، حالا یک منبع جدید جزئیات بیشتری را در اختیار ما قرار داده است. حالا ما بیشتر با صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ آشنا می‌شویم.

با توجه به جزئیات به بیرون درز پیدا کرده، سامسونگ قرار است سه مدل گلکسی اس 10 را به عرضه درآورد که یکی از آن‌ها از نمایشگر صفحه تخت برخوردار خواهند بود، در حالی که دو مدل دیگر به نمایشگرهای خمیده‌ای تجهیز می‌شوند. گفته می‌شود یک دوربین سلفی تعبیه شده در زیر نمایشگر گوشی و فریم بسیار باریک نیز دیگر جزئیات صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس و برادر کوچک‌تر آن است.

بهترین بخش این گزارش، جایی است که نشان می‌دهد نسبت ابعاد صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ 93.4 درصدی است. به طور مثال، گلکسی اس 9 از یک نسبت 83.6 اینچی برخوردار بوده، در حالی که اوپو فایند ایکس با طراحی تمام صفحه معروف خود نیز ارائه کننده نسبت ابعاد 93.8 درصدی است.

در زیر قاب، کاربران می‌توانند نسبت به منطقه‌ی سکونت خود، تراشه‌ی اسنپدراگون 8150 یا اگزینو 9820 را بیابند. این تراشه‌ها، به لطف فناوری پردازش 7 نانومتری خود قدرتمندتر از تراشه‌های فعلی هستند. این افزایش کارآمدی به کنار، یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی نیز در اس 10 پلاس جای خواهد گرفت که 500 میلی‌آمپر ساعت نسبت به باتی 3500 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس 9 پلاس ظرفیت بیشتری را ارائه می‌کند.

در حالی که سامسونگ هیچ یک از این جزئیات را تایید نکرده است، اما گفته می‌شود ماه نوامبر مراحل نهایی طراحی گوشی های خانواده گلکسی اس 10 به اتمام خواهد رسید تا در فوریه سال 2019 شاهد رونمایی از آن‌ها در شش رنگ مشکی، خاکستری، آبی، قرمز، سبز و زرد باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. علی جوادیِ مغز گَندیده . تو چرت و پرت میگی . تو چی میدونی گوشی چیه .

  2. فقط سامسونگ و بس…بقیه اسباب بازی میسازن

    • ینی میخای بگی هواوی بده؟؟

    • واقعا توانایی خریدشو داری که میگی سامسونگ بس؟

      حداقل این گوشی7تومن قیمتشه حداااااااقل ولی صد در صد بیشتر از ای چیزاس

      واقعا داری پولشو که بخری اگ داری که هیچی ولی اگه واقعا خودت توانایی خردینشو نداری پس گوشی های دیگ رو کم ارزش و بد و بی خاصیت جلوه نده.هوواوی و اپل و الجی رقیبای سرسخت سامسونگ هستن مخصوصا هووایی با این گوشی جدیدش میت20پرو.پس طرفداری الکی و متعصبی انجام نده وقتی خودت نمی تونی بخریش ولی خب اگ ایقد پولداری می تونی بخری طرفداریت بجاس. من خودم گوشی ندارم با کامپیوتر میام سایت گجت نیوز کی بگی چون خودت سامسونگ نداری اینا رو میگی.

  3. از حالا دارن اخبار اس ده رو
    پخش میکنن

  4. اینکه مثل همون قبلی هاست

  5. باید سامسونگ تنا جایی که میتونه کیفیتو بالا ببرعه

  6. با این حساب هم ندازه نسل قبلشه