گزارش درآمد شرکت ال جی در سه ماهه سوم سال 2018

گزارش درآمد شرکت ال جی در سه ماهه سوم سال 2018 منتشر شد

درآمد شرکت ال جی در سه ماهه سوم سال 2018 به بیشترین میزان خود طی سال جاری رسید. با این حال، بخش موبایل ال جی همچنان ضررده بوده و سودی نصیب این شرکت نمی‌کند.

ال جی همیشه، با فرا رسیدن آخرین پنجشنبه آخرین ماه در یک بازه زمانی سه ماهه، گزارش درآمد خود طی آن ربع را اعلام می‌کند. روز پنجشنبه سوم آبان ماه، گزارش درآمد شرکت ال جی در سه ماهه سوم سال 2018 منتشر شد. طبق اعداد و ارقام منتشر شده از درآمد شرکت ال جی در این بازه زمانی، همانند دوره‌های قبل، وضعیت این شرکت کره‌ای خوب و همچنان رو به پیشرفت است.

درآمد شرکت ال جی در سه ماهه سوم سال

سود ال جی در سومین سه ماهه سال 2018 برابر 688 میلیون دلار بوده است که در مقایسه با دو ربع قبلی سال جاری، بیشترین میزان محسوب می‌شود. فرزند ناخلف این شرکت را باید بخش موبایل آن دانست که با وجود رو به رشد بودن میزان درآمد شرکت ال جی در بیشتر بخش‌ها نظیر نمایشگرها و لوازم خانگی، همچنان به ضرردهی ادامه می‌دهد. طی سه ماهه اخیر، میزان ضرردهی بخش موبایل ال جی برابر 130 میلیون دلار بوده است!

ال جی برای جلوگیری از کاهش درآمد خود و رو به راه کردن وضعیت بخش موبایل، رییس این بخش را سال گذشته در همین حوالی تغییر داد. مدیر جدید، استراتژی بخش موبایل شرکت شامل نحوه بازاریابی و انجام تحقیق و توسعه را عوض کرد. گرچه درآمد شرکت ال جی در این بخش همچنان منفی است، اما بر اساس ارزیابی‌ها، با توجه به استراتژی‌های جدید، رفته رفته ضرردهی آن در حال کاهش است. بر اساس پیش‌بینی‌ها، فروش گوشی های هوشمند ال جی در طول تعطیلات پیش رو جهش قابل توجهی به خود خواهد دید. این شرکت کره‌ای انتظار دارد گوشی ال جی وی 40 تینکیو به افزایش درآمد در بخش موبایل کمک کرده و آن را تبدیل به یک بنیاد دارای سوددهی بیشتر برای این کمپانی بزرگ کند.

بین ماه‌های جولای تا سپتامبر، درآمد شرکت ال جی در دیگر بخش‌ها خوب بوده است. به عنوان نمونه، از 4.33 میلیارد دلار فروش کلی این شرکت، نزدیک به 365 میلیون دلار «سود» مربوط به بخش لوازم خانگی ال جی می‌شود.

بخش تولید لوازم جانبی اتومبیل پیشرفت سالیانه 41 درصدی و سه ماهه 35 درصدی را به خود دیده است، خرید یک تامین‌کننده سیستم‌های روشنایی سبب شد در نهایت این بخش طی ربع سوم سال 2018 با 38 میلیون دلار ضرر رو به رو شود.