شارژ وایرلس در وان پلاس 6 تی

دلیل نبودن قابلیت شارژ وایرلس در وان پلاس 6 تی چیست؟ وان پلاس توضیح می‌دهد

کمپانی وان پلاس پکیج کاملی از امکانات را در پرچمدار تازه‌ خود گنجانده است و شاید بتوان عدم پشتیبانی از شارژ بیسیم را، تنها کاستی آن در قیاس با رقبا برشمرد. علت فقدان قابلیت شارژ وایرلس در وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) از زبان مدیرعامل کمپانی شنیدنی است.

پیش‌تر نیز سران وان پلاس، به نبود قابلیت شارژ وایرلس در وان پلاس 6 تی اشاره‌ای داشتند؛ اما حالا «پیتی لائو» پس از رونمایی از این گوشی، به تشریح چرایی موضوع پرداخته است.

بر این اساس، فقدان قابلیت شارژ وایرلس در وان پلاس 6 تی به دلیل ماهیت پیچیده‌ی این تکنولوژی نبوده؛ بلکه سرعت پایین این نحوه‌ی شارژ و استانداردهای بالای وان پلاس سبب شده است که کمپانی تا یافتن راهکاری مناسب‌تر، از به‌کارگیری آن در پرچمدار خود چشم‌پوشی کند.

شارژ وایرلس در وان پلاس 6 تی

به گفته‌ی این مقام بلندپایه وان پلاس:

تکنولوژی شارژ وایرلس آنچنان هم پیچیده نیست. ما توان به‌کارگیری آن را داشتیم؛ اما به دلیل سرعت پایینی که دارد، مایل به انجام این کار نبودیم. چرا که معتقدیم در مقطع فعلی، تکنولوژی شارژ وایرلس در سطحی نیست که رضایت کاربران را جلب کند.

او در ادامه بدون ارائه جزئیات بیشتر، به کمپانی کوالکام اشاره کرد که ظاهرا در حال ارائه راهکاری برای افزایش سرعت شارژ وایرلس است، بدون اینکه با داغ کردن بیش از حد دستگاه و سایر عوارض جانبی همراه باشد.

البته این درست که سرعت شارژ سیمی و بیسیم را نمی‌توان با یکدیگر  قیاس کرد، به ویژه با توجه به اینکه بسیاری از کمپانی‌ها از جمله همین وان پلاس، تکنولوژی شارژ سریع مختص خود را معرفی کرده‌اند؛ اما شارژ وایرلس نیز طرفداران خاص خود را دارد و وجود این قابلیت در گوشی های هوشمند، یک مزیت محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشیه خوبه که همه جوره خوب باشه بدون عسب و نقص