افزایش قیمت خودرو

افزایش قیمت خودرو به زودی در مجلس بررسی می‌شود

موضوع افزایش قیمت خودرو در ایران، این روزها حاشیه‌ساز شده و خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو و سایپا به دنبال افزایش قیمت محصولات خود هستند. سعید باستانی، عضو کمیسیون صنایع مجلس، زمان بررسی این موضوع را اعلام کرده است.

پس از نوسان ارزی و افزایش مشکلات خودروسازان داخلی برای تامین قطعات و مواد اولیه، شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو و سایپا خواستار افزایش قیمت محصولات خود هستند که تا الان پاسخ مثبتی را از سوی دولت دریافت نکرده‌اند. کمیسیون صنایع و معادن مجلس مسئولیت بررسی موضوع افزایش قیمت خودروهای داخلی را بر عهده دارد، اما بررسی این موضوع در مجلس با تاخیر‌های زیادی مواجه شده است. به همین دلیل مقرر شد تا در اولین جلسه کمیسیون صنایع مجلس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، موضوع افزایش قیمت محصولات خودروسازان داخلی بررسی شود.

افزایش قیمت خودرو

زمان بررسی افزایش قیمت خودرو

سعید باستانی، عضو کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد تعطیلات مجلس به زودی به پایان می‌رسد و پس از آن، احتمالا در هفته آینده جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا نظرهای موافقان و مخالفان موضوع افزایش قیمت محصولات خودروسازان داخلی را بررسی کنیم و نتایج این موضوع مشخص شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. باسلام. من کل پس اندازم ۲۰تومن بوده که ۱۱تومن اون رو از طریق ثبت نام اینترنتی ریختم برای پراید. قرار بوده تا آخر امسال قیمت روی همون ۲۲تومن باشه چون گفتن این قطعاتی که تو انبار داشتن با دلار ۴۲۰۰بوده. امسال هم که اصلا به مردم خودرو ندادن و فقط صادر کردند. اگه بخواند قیمت رو ببرند بالا من پولم رو پس میگیرم چون قست دوم رو نمیتونم بریزم. خدا نابودشون کنه. اخه سایپا میخواد چند لُپی بخوره.

  2. اگه حق و حساب مجلسی ها رو بدن چرا که نه؟ افزایش میدن چجور هم افزایش میدن

  3. مشکل از جای دیگهس بابا

  4. یبار برسیش کردن بدترش کردن

  5. مجلس؟؟
    خخخخ نخندونمون
    برسی میکنن میکنن