قاب نوکیا 9 پیور ویو

تصاویر قاب نوکیا 9 پیور ویو وجود دوربین پنج گانه را تایید می‌کند

تصاویر قاب نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 PureView) در فضای مجازی منتشر شد. این عکس‌ها، بسیاری از اطلاعات قبلی از جمله دوربین 5 گانه پشتی را تایید می‌کنند.

ماه گذشته، ما تصویری از موبایلی با دوربین پشتی پنج گانه را به شما نشان دادیم که به نوکیا 9 نسبت داده می‌شد. در ابتدا برخی افراد نسبت به این تصویر و احتمال جعلی بودن آن واکنش نشان دادند، ولی حالا یکی از منابع مورد اعتماد با انتشار چند عکس از قاب این گوشی پرچمدار، بر شایعات قبلی مهر تایید زده است. در این تصاویر، به خوبی می‌توان برش‌های مخصوص ماژول دایره‌ای دوربین در بخش پشتی را مشاهده کرد. همچنین برش بالایی مربوط به میکروفون است، نه جک 3.5 میلی‌متری صدا.

ماه گذشته میلادی بود که سامسونگ از اولین گوشی هوشمند دنیا با دوربین پشتی چهارگانه پرده برداشت و حالا ما مشغول صحبت در مورد عرضه دستگاهی با دوربین پنج گانه هستیم. البته، این بالاترین تلاش سازندگان برای استفاده از دوربین‌های بیشتر نیست زیرا در اوایل تیر ماه، تصاویری از موبایل کمپانی “Light” با 9 سنسور دوربین در بخش پشتی منتشر شده بود.

مورد امیدوارکننده در مورد این گوشی جدید، استفاده دوباره از برند “PureView” و احتمال عرضه دستگاهی با دوربین بسیار قدرتمند است. نخستین بار، سال 2012 بود که فنلاندی‌ها از این نام در Nokia 808 PureView استفاده کرده و دوربین پشتی 41 مگاپیکسلی را در کنار دوربین سلفی 0.3 مگاپیکسلی به کار گرفتند. بعد از گذشت چند سال از عرضه آخرین دستگاه‌ها با این برند، اچ ام دی گلوبال در تدارک استفاده دوباره از آن در پرچمدار جدید خود است.

پیش از این، نوکیا از برگزاری رویدادی رسمی در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) در دبی خبر داده بود. تصور می‌کنید در این رویداد می‌توانیم شاهد عرضه اولین موبایل دنیا با دوربین پشتی پنج گانه باشیم؟

تصاویر قاب نوکیا 9 پیور ویو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینکه پشتش هفت تا سوراخ داره..گمونم یکی فلشه یکی دیگه فوکوس لیزری بقیه دوربین…نوکیا که تو این دوسال پرچمداری در. حد بقیه برندا نساخته..امیدوارم این یکی بتونه بقیه رو به چالش بکشه…